MS Windows
briani 27239
Under inst. af zonealarm - remove old prog~
Fra : Michael Christoffers~

Dato : 08-04-04 11:23

Jeg har tidligere haft installeret en udgave af zonealarm, men har så
afinstalleret den via kontrolpanelet og tilmed fjernet zonelab mappen.

Under nyinstallation af programmet får jeg at vide at jeg skal fjerne den
version jeg har at ligge i forvejen, selvom den er væk.
Er det pga registreringsdatabasen at jeg får denne besked? Og hvordan går
jeg for at få zonealarm installeret på ny?

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Torben

Dato : 08-04-04 12:40

"Michael Christoffersen" <pescator@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:407527e4$0$28862$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
går
> jeg for at få zonealarm installeret på ny?

Søg på zonealarm, og fjern det der bliver fundet
--
Mvh Torben

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-04-04 12:48

In article <407527e4$0$28862$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
pescator@NOSPAMstofanet.dk says...

> Er det pga registreringsdatabasen at jeg får denne besked? Og hvordan går
> jeg for at få zonealarm installeret på ny?

Der findes programmer til at rydde op i registreringsdatabasen. Se
tråden "Reg Cleaner program."

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Prapapan Sawisit

Dato : 08-04-04 17:14

> In article <407527e4$0$28862$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
> pescator@NOSPAMstofanet.dk says...

> Der findes programmer til at rydde op i registreringsdatabasen. Se
> tråden "Reg Cleaner program."

hej Jesper,

Ja, jeg har faktisk kørt det program der står i den tråd, men det var efter
jeg postede denne meddelelse. Men den viser ikke nogen "efterladenskaber"
efter zonealarm.

Møstisk.

mvh
Michael