MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
små irriterende klik-lyde i explorer.
Fra : Andreas

Dato : 07-04-04 14:07

Hej

jeg har problemer med små irriterende lyde i explorer i windows xp. Hver
gang jeg trykker på et hyperlink eller lign. så siger computer en
klik-lyd..... er jeg nød til at slukke for mine højtalere, eller kan man
deaktivere den??

mvh Andreas

Fra : Muldeberg

Dato : 07-04-04 14:15

"Andreas" <andreas_buren@hotmail.com> wrote in news:a2Tcc.137869
$jf4.7308393@news000.worldonline.dk:

> [...]
> gang jeg trykker på et hyperlink eller lign. så siger computer en
> klik-lyd..... er jeg nød til at slukke for mine højtalere, eller kan man

Sagtens, gør sådan her:
Start/Kontrolpanel/Lyde og lydenheder og så fanen Lyde
Her kan du slå alle de lyde fra du ikke gidder at høre på.
Eks har jeg deaktiveret alt undtaget:
Alarm for kritisk batteriniveau
Alarm for lavt batteriniveau

Alle de andre lyde er også træls hvis man sidder og hører musik imens man
surfer osv.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Michael

Dato : 07-04-04 14:21

> [...]
> gang jeg trykker på et hyperlink eller lign. så siger computer en
> klik-lyd..... er jeg nød til at slukke for mine højtalere, eller kan man

Du skal (sandsynligvis) deaktivere Windows standdardlyde. Vælg 'Lyde og
lydenheder' i Kontrolpanelet - og kig under fanen 'Lyde'.

Hilsen Michael

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-04-04 14:23

> [...]

>gang jeg trykker på et hyperlink eller lign. så siger computer en
>klik-lyd..... er jeg nød til at slukke for mine højtalere, eller kan man

Prøv at hoppe ind i kontrolpanel for at åbne 'Egenskaber for lyde og lydenheder'.

Her finder du bl.a. 'programhændelser' hvor du kan definere hvilken lyd der skal anvendes af Windows Stifinder ved 'Start
Navigation' - Er du utilfreds med det lille klik sku' du prøve tada i stedet

<mlr>

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 07-04-04 15:54

"Michael Rasmussen" <mic@NO_SPAMdou.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der skal anvendes af Windows Stifinder ved 'Start
> Navigation' - Er du utilfreds med det lille klik sku' du prøve tada i

- Eller måske et diskret godstog, der passerer med ca 120 i timen....lastet
med utilfredse grise

--
Mvh