MS Windows
briani 27239
Hvor finder jeg XP opdateringerne
Fra : Stefan Majland

Dato : 07-04-04 13:42

Jeg har overvejet at formatere min HD og installere XP igen. Jeg kunne
i den henseende godt tænke mig at gemme de nuværende opdateringer af
XP så jeg ikke behøver at bruge tid på at hente dem ned igen. Er det
muligt og hvor ligger opdateringerne på min PC.

På forhånd tak

SM

Fra : hcma

Dato : 07-04-04 13:48

"Stefan Majland" <dsl89983"RemoveThis"@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:snt770hvl5smrgkk12r4lfk2bqs84bkh5a@4ax.com...
> [...]
> XP så jeg ikke behøver at bruge tid på at hente dem ned igen. Er det
> muligt og hvor ligger opdateringerne på min PC.

der er link her:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sp1
m v h
hcma

Fra : pwa

Dato : 07-04-04 15:23

> [...]
>
> SM
> ------
> du kan jo også prøve dette...udfyld viste skema, så får du en Windows
Security Cd + en cd med firewall og antivirus Prg.