MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere Norton Antispam ?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-04-04 00:06

Efter jeg har kørt en fejlopretning af windows XP kan jeg ikke installere
Norton Antispam.
Installationen kommer op med en fejlmeddelelse ca. halvejs (kan ikke
fortsætte installationen).

Kan man rense sin PC for alt gammelt Norton strøm på en eller anden måde?
Jeg tror det er fordi der hænger noget gammelt Norton måske i
registreringsdatabasen.

mvh Thomas

Fra : Torben

Dato : 07-04-04 10:16

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
måde?
> Jeg tror det er fordi der hænger noget gammelt Norton måske i

Ja søg på norton, og Symantec og fjern alt hvad den finder, efter du
afinstalleret norton på normal vis.
--
Mvh Torben

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 07-04-04 11:02

Torben skrev i en meddelelse:

> Ja søg på norton, og Symantec og fjern alt hvad den finder, efter du
> afinstalleret norton på normal vis.

Evt. rens registeringsdatabasen f.eks. med flg.[1]

[1] url:http://downloads-zdnet.com.com/3000-2094-881470.html?tag=lst-0-1
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/