MS Windows
briani 27239
slettede filer
Fra : Andropov

Dato : 06-04-04 18:10

MVN

>er der et program jeg kan hente så jeg kan hente slettede filer ?
>de blev slettet tidligere i dag,der er tale om billedfiler der blev
slettet
>både i mappen og i papir kurv......

Der findes et program som hedder recover 4 all som kan hentes ved
www.tucows.com
som kan undelete. Det er bedst du bruger en anden computer til at
downloade med så du ikke overskriver dine filer ellers download til
diskette. Det kan være på en diskette hele programmet.

Fra : MVN

Dato : 06-04-04 19:13

> [...]
> downloade med så du ikke overskriver dine filer ellers download til
> diskette. Det kan være på en diskette hele programmet.

hvorfor skal jeg bruge en anden comp ?

win me fat 32

MVN

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-04-04 21:34

> hvorfor skal jeg bruge en anden comp ?
>
> win me fat 32
>
> MVN

Fordi du risikerer at overskrive de filer, som du vil redde, med de filer,
som du downloader, hvorved genskabelse bliver væsentligt sværere.
Men hvis du har flere drev/partitioner og kan lægge det downloadede på en
anden partition/drev end der, hvor dine slettede filer ligger, kan du godt
bruge din egen computer.
www.pcinspector.de
gratis og godt.

Kurt