MS Windows
briani 27239
slettede filer
Fra : MVN

Dato : 06-04-04 17:37

er der et program jeg kan hente så jeg kan hente slettede filer ?
de blev slettet tidligere i dag,der er tale om billedfiler der blev slettet
både i mappen og i papir kurv......

MVN

Fra : Henning Holm

Dato : 06-04-04 18:01

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> er der et program jeg kan hente så jeg kan hente slettede filer ?
> de blev slettet tidligere i dag,der er tale om billedfiler der blev
> [...]
Der er et program,mener det hedder PCinspector,det kan redde de fleste, af
dine slettede filer....

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-04 18:08

"MVN" <o@o.o> skrev :

>er der et program jeg kan hente så jeg kan hente slettede filer ?
>de blev slettet tidligere i dag,der er tale om billedfiler der blev slettet
>både i mappen og i papir kurv......

Og så er det man bør fortælle, hvilken windowsversion det er og
om man bruger fat32 eller ntfs.
--
Knud