MS Windows
briani 27239
HP Photo Imaging Software og Windows XP
Fra : BOH

Dato : 06-04-04 13:45

Hej gruppe.

Jeg søger ligesindede som har (eller har haft) problemer med at få "
HP Photo Imaging Software

" til at fungere under Windows XP. Softwaren følger med en HP Photosmart 100
printer.
Det er kun applikationen som ikke fungerer. Når der vælges "Print images"
dør programmet. Driver og print fungerer fra andre programmer, men
funktionaliteten fra ovenstående ønskes.

Jeg har selvfølgelig ringet til HP Support gantagne gange, og fulgt det ene
lamme forslag efter det andet.
Vi har samme fejl på 2 forskellige pc'er med XP, software versionen på CD'en
er 3.4
Under Windows 2000 kører det som det skal.

Jeg har mistanke til at der har noget med noget Java-snask at gøre, og har
da også prøvet med MS VM, og Suns Jre, uden helt.

--
Mvh Morten

Fra : emj

Dato : 06-04-04 15:22

On Tue, 6 Apr 2004 14:45:03 +0200, "BOH" <mbn_cool@homtail.com> wrote:

> [...]
>lamme forslag efter det andet.
>Vi har samme fejl på 2 forskellige pc'er med XP, software versionen på CD'en

Jeg har softwareversion 3.9.0 og den virker perfekt på XP med min
Photosmart 100.
Mon ikke, du bare skal opdatere HP Photo Imaging Software

Hilsen emj