MS Windows
briani 27239
c:\Incinerate
Fra : Jena

Dato : 05-04-04 21:46

jeg har i min rod fået dannet en mappe, der hedder c:\INCINERATE.
Ved nogen hvor den kommer fra?

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 05-04-04 22:02

Jena wrote:
> jeg har i min rod fået dannet en mappe, der hedder c:\INCINERATE.
> Ved nogen hvor den kommer fra?

Et bud:
http://www.computercops.biz/postt23615.html

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jena

Dato : 05-04-04 22:36

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev > Et bud:
> http://www.computercops.biz/postt23615.html

Jeg kan ikke få mening i det du linker til.
Og hvis det skulle være sarkasme forstår jeg ikke hvad den går ud på??

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 05-04-04 22:55

Jena wrote:

> Jeg kan ikke få mening i det du linker til.

Nu er siden nede, men før var det er forum hvor der netop var svaret på
dit spørgsmål.

> Og hvis det skulle være sarkasme forstår jeg ikke hvad den går ud på??

Det var ikke sarkasme, men blot for at hjælpe.

google har heldigvis siden i cachen:
http://216.239.57.104/search?q=cache:X73GpfRSz4IJ:www.computercops.biz/postt23615.html+folder+Incinerate&hl=en&ie=UTF-8

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jena

Dato : 06-04-04 08:40

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i
> Nu er siden nede, men før var det er forum hvor der netop var svaret på
> dit spørgsmål.

Ja, det var det der forvirrede mig

> Det var ikke sarkasme, men blot for at hjælpe.
> google har heldigvis siden i cachen:

http://216.239.57.104/search?q=cache:X73GpfRSz4IJ:www.computercops.biz/postt23615.html+folder+Incinerate&hl=en&ie=UTF-8

Jeg søgte også selv, men var åbenbart ikke så god som dig!
Tak for din indsats.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-04-04 09:46

Jena wrote:
> Tak for din indsats.

Velbekom

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : hcma

Dato : 05-04-04 22:54

"Jena" <nogen@nicrosoft.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke få mening i det du linker til.
> Og hvis det skulle være sarkasme forstår jeg ikke hvad den går ud på??
>
> mvh

Der står altså at det stammer fra et program som hedder: System Mechanic
Er det et du har haft installeret ??
m v h
hcma

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 06-04-04 07:46

> Jeg kan ikke få mening i det du linker til.

Det står jo også på engelsk.

> Og hvis det skulle være sarkasme forstår jeg ikke hvad den går ud på??

Det var et link med præcis beskrivelse af samme problem, som en anden
oplevede det. Derefter var det et præcis svar på hvad årsagen var.
Du kunne dårligt få bedre hjælp end netop det link. Måske fraregnet at Søren
kom forbi hos dig og personligt forklarede hvad der var sket.
Slutteligt bør du nok bemærke at dit sprøgsmål i den grad er off topic
(oversættelse: ikke i tråd med emnet) for denne gruppe, så at du
_overhovedet_ får et svar, bør du glæde dig over.

Fra : Jena

Dato : 06-04-04 08:36

"Jakob Nielsen" <jni@a.b.c> skrev i

> [...]
> (oversættelse: ikke i tråd med emnet) for denne gruppe, så at du
> _overhovedet_ får et svar, bør du glæde dig over.

Jeg takker for de noget overflødige sarkasmer.
Det var faktisk sådan, atda jeg fulgte det link var siden ikke
funktionsdygtig.
Men tak for hjælpen.

mvh per