MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
En slags genvejstast problem.
Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-04-04 18:46

Min computer har windows 2000 og officepakken. Problemet består i at nogle
af tasterne åbner en genvej (M) for minimer vindue (F) for søg og (E) for
denne computer osv.

Hvad er mon problemet???

Er der nogle med et godt råd, jeg er i panik !!

Med venlig hilsen Jesper c",)

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 05-04-04 20:34

Jesper Hansen skrev i en meddelelse:
> Min computer har windows 2000 og officepakken. Problemet består i at
> nogle af tasterne åbner en genvej (M) for minimer vindue (F) for søg
> og (E) for denne computer osv.
>
> Hvad er mon problemet???

Hvis man trykker:
Windows+m, så minimere man alle vinduer
Windows+e, så starter man stifinder
Windows+f, så åbner man søg-kommandoen

Kunne det ikke tænkes at din Windows-tast sidder fast?
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-04-04 15:57

> Kunne det ikke tænkes at din Windows-tast sidder fast?
> --
> Hilsen Torben Greve Otzen

Hejsa Torben

Jeg tror ikke Windows tasten sidder fast, det forsvinder lige så pludseligt
som det kommer. Og lige nu har jeg ikke problemet, men ved ikke hvad det
skyldes.

Hvis det nu er Windows tasten, kan den renses ??
For tasturedt er rimeligt nyt.

Venlig hilsen Jesper c",)

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 06-04-04 16:59

> [...]
> ikke hvad det skyldes.
>
> Hvis det nu er Windows tasten, kan den renses ??

Find den nærmeste kompressor og giv tastaturet en tur. Så det det nok
rent.

Fra : Lauridsen

Dato : 05-04-04 20:53

> Min computer har windows 2000 og officepakken. Problemet består i at nogle
> af tasterne åbner en genvej (M) for minimer vindue (F) for søg og (E) for
> denne computer osv.
Undskyld jeg svarer i denne tråd...

Men hvor kan man finde en liste over genveje i windows?

Mvh.
Lars

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 05-04-04 21:08

Lauridsen skrev i en meddelelse:

> Undskyld jeg svarer i denne tråd...
>
> Men hvor kan man finde en liste over genveje i windows?

Der var en der forleden nævnte siden url:http://www.genvejstasten.dk/ ,
men ellers kan man søge i Windows' hjælp-fil på "oversigt
tastaturgenveje" så kommer hele listen.