Wanna-save
Fra : Sørensen

Dato : 29-04-01 09:01

Er der nogen, som ved hvornår abonnementet på en wanna-save telefon træder i
kraft. Er det når man modtager simkortet eller når man modtager telefonen.
Jeg kan snart opsige abonnementet uden at have modtaget nogen mobiltlf, hvis
det er kortet, som bestemmer hvornår.

Mvh
Ib

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-04-01 09:52

Sørensen skrev:

>Er der nogen, som ved hvornår abonnementet på en wanna-save telefon træder i
>kraft.

Ja. Det gør det den dag du kan benytte det.

--
Bertel

Fra : jan steen sørensen

Dato : 30-04-01 06:44

Sørensen skrev i meddelelsen <9cghp4$sbl$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>Jeg kan snart opsige abonnementet uden at have modtaget nogen mobiltlf,

Hej Ib

Det kan kun Telia svare dig på - men kortet burde først blive aktiveret når
alt er leveret.!

et lille logistik-forløb i "en moderne verden":

1. Wanna-save modtage din order, som registreres hos dem.
2. Ordren sendes til Telia, Telia kredit-godkender ordren, tildeler dig et
mobilnummer og sender et SIM-kort til dig.
3. Ordren returneres fra Telia til Wanna-Save.
4. Wanna-Save bestiller nu din telefon, og modtager efterfølgende
IMEI-nummeret der skal påføres din kontrakt.
5. Ordren returneres til Telia for aktivering af SIM-kort.

Der er her rig mulighed for div. forsinkelser, etc. Nogle SIM-kort er
aktiveret få dage efter at de er leveret, andre leveringer som ovenstående,
ellers foretag dig som herunder:

Ikke leverede telefoner:
En del har endnu ikke har modtaget telefoner, DERFOR efterlys dem direkte
hos Wanna-Save

Når du (endelig) har modtaget både telefon og SIM-kort, ringer du til Telia
(gratis nummer 80 10 10 80) - be' dem om at registere at du NU har
modtaget din telefon, og hermed ønsker at begynde de 6 mdr. gratis abon. -
Det er det svar jeg har fået hos Wanna-Save og Telia.

Mail eller evt. ring til dem, oplys navn OG adresse, dit tildelte
mobilnummer, samt evt. fødselsdato.
Det letter ekspeditionen hos dem. = Hurtigere levering.

Jan
Wanna-Save kunde