MS Windows
briani 27239
registreringsdatabase windows 98
Fra : Andropov

Dato : 05-04-04 13:43

Jeg kører windows 98 og har nogle spørgsmål:

Jeg har set at der findes flere programmer som kan rydde op i
registreringsdatabasen. Bl.a. Regrescue, Regseeker og Regclean.
Hvilket er bedst til at rydde op ? Eventuelt findes der andre end dem
jeg har nævnt....

Desuden skulle der findes programmer som kan defragmentere
registreringsdatabasen. Hvilke er bedst til det ?

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 05-04-04 17:15

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har nævnt....
>
> Desuden skulle der findes programmer som kan defragmentere
> registreringsdatabasen. Hvilke er bedst til det ?

Windows 98 rummer en udmærket mulighed i sig selv:
Genstart computeren i DOS-mode.
Skriv efter dos-prompten dette:
scanreg /fix

Denne metode er slet ikke helt så fjollet at anvende.

Hans-Jørgen

www.sindholt.k4.dk

Kolding Kammerorkester:
www.kammermusik.k4.dk

Fra : Eigil Stoltz

Dato : 05-04-04 21:54

jeg bruger et program der hedder ultra wincleaner, det kan meget mere end
rydde op i registreringsbasen og det har som shareware, du kan til ultra
wincleaner og læse om programmet for at se hvad det kan. hvis du vil have
det så skriv.

--
Med Venlig hilsen Eigil
Eist7@webspeed.dk

Fra : Andropov

Dato : 06-04-04 09:23

"Eigil Stoltz" <eist7@webspeed.dk> wrote in message news:<4071c755$0$225

> [...]
> wincleaner og læse om programmet for at se hvad det kan. hvis du vil have

Jeg siger tak til dig og Hans-Jørgen for hjælp.