MS Windows
briani 27239
Fdisk til store diske
Fra : Bach|DK|

Dato : 05-04-04 11:26

Kan man ikke få en FDISK der kan klare at partitionere en 120 GB disk og
derover?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-04-04 13:14

"Bach|DK|" <post@NOSPAMPLEASEm-b-f.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke få en FDISK der kan klare at partitionere en 120 GB disk og
> derover?

Den her kan klare diske op til 137 GB:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q263044

Fra : Bach|DK|

Dato : 05-04-04 21:02

Hov, glemte at sige at det skal være til XP. Er der ikke en der har
filen liggende og som kan sende den til mig?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-04-04 22:26

> Hov, glemte at sige at det skal være til XP. Er der ikke en der har
> filen liggende og som kan sende den til mig?
>
> --
Det kræver ikke en speciel fil. Det kan windows xp selv klare. Jeg har bl.a.
en 160 gb disk, og den havde den ingen problemer med. Så du må nok lige
forklare, hvori problemet består, hvis ikke du kan gøre det. Hvordan gør du
f.eks., når det ikke kan lade sig gøre?

Kurt

Fra : Edmund

Dato : 07-04-04 20:41

Kurt B. Andersen skrev:

> "Bach|DK|" <post@NOSPAMPLEASEm-b-f.dk> skrev i en meddelelse

> Det kræver ikke en speciel fil. Det kan windows xp selv klare. Jeg
> har bl.a. en 160 gb disk, og den havde den ingen problemer med.

Kræver det ikke at XP cd´en er med SP1 eller at man selv laver en, f.eks
med
http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/index.htm

--
Mvh Edmund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-04-04 13:58

"Bach|DK|" <post@NOSPAMPLEASEm-b-f.dk> skrev :

>Kan man ikke få en FDISK der kan klare at partitionere en 120 GB disk og
>derover?

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q263/0/44.asp
skulle kunne klare op til 137 GB.
--
Knud

Fra : IzNoGoUd

Dato : 06-04-04 09:12

On Mon, 5 Apr 2004 12:26:00 +0200, "Bach|DK|"
<post@NOSPAMPLEASEm-b-f.dk> wrote:

>Kan man ikke få en FDISK der kan klare at partitionere en 120 GB disk og
>derover?
Jeps på http://bootdisk.com/ ligger der en fdisk som kan klare diske
over 64 gb.
Direkte link: ftp://ftp1.fkkt.uni-lj.si/newfdisk.zip

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"

Fra : Bach|DK|

Dato : 07-04-04 07:32

> Jeps på http://bootdisk.com/ ligger der en fdisk som kan klare diske
> over 64 gb.
> Direkte link: ftp://ftp1.fkkt.uni-lj.si/newfdisk.zip

Tak for det :)

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk