MS Windows
briani 27239
Tidssynkronisering...
Fra : ;o\)

Dato : 05-04-04 10:04

Hejsa

Er der nogen i denne gruppe der kan hjælpe mig med, hvorfor min computer
skriver følgende når jeg prøver at bruge tidssynkroniseringen:
"Der opstod en fejl, da Windows blev synkroniseret med time.windows.com.
Tidsprøven blev afvist, fordi: Denne peers lag er mindre en værtens lag."

Skal lige siges at jeg kører med XP pro med nyeste opdateringer...

Fra : Niels

Dato : 05-04-04 10:50

Hej,

Det kan skyldes mange ting. Har du sikret dig at der er adgang på ntp
porten? Det er vist port 123. Prøv at vælge en anden server f.eks.
ntp.inet.tele.dk

mvh Niels

Fra : ;o\)

Dato : 05-04-04 11:03

Hejsa

Hvordan finder jeg ud af det med port 123? Hvor tjekker jeg det henne????

Kunne godt få det til at virke med "ntp.inet.tele.dk" - så tak for det

mvh
Oskar