MS Windows
briani 27239
Kopi
Fra : Stone

Dato : 05-04-04 06:09

Jeg skal flytte mit c: drev over på en ny hhd hvordan gør jeg lige det på
den nemmeste måde ved godt Norton har et prog. men har tænkt på Stones kopi
prog. kan det klare det fordi det er på dansk eller der nogen der kan give
mig lidt hjælp til brug af Norton Ghost

Mvh Steen

Fra : Niels

Dato : 05-04-04 13:21

Hej!

Jeg kender ikke Stones, men opgaven løses nemt i Norton Ghost 2003. I Norton
skal du benytte 'Clone' funktionen, som giver mulighed for at kopiere hele
molevitten over på den nye disk. I bund og grund drejer det sig blot om at
montere diske og så foretage et par klik, og du har en identisk kopi af dit
system. Norton's Wizard guider dig i gennem processen så det burde være til
at finde ud af, men jeg ved ikke om programmet findes på dansk.

mvh Niels