MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Blå skærm ved opstart ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-04-04 05:06

Næsten hver gang jeg tænder min pc, starter den op med blå skærm med
fejlmeldingen "FEJL: OE : 016F : BFF7B018".

Derefter slukker jeg blot for pc'en igen, hvorefter den starter den op i
"Fejlsikret tilstand". Derefter slukker jeg og starter for tredje gang,
hvorefter den starter normalt op, dog kører den en lang ScanDisk under den
tredje opstart.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad fejlen "FEJL: OE : 016F : BFF7B018"
betyder - og måske har en idé til hvordan jeg kan rette fejlen.

På forhånd tak for hjælpen

Claus

Fra : hcma

Dato : 05-04-04 12:14

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad fejlen "FEJL: OE : 016F : BFF7B018"
> betyder - og måske har en idé til hvordan jeg kan rette fejlen.

måske dette: en sfc scanning: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sfc
m v h
hc

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-04-04 13:58

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse

> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

BFF7B018"

> måske dette: en sfc scanning: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sfc

Jeg burde selvfølgelig have fortalt at jeg bruger WinME. Men kan jeg mon
bruge ovenstående tips & tricks også i WinME?

Claus