MS Windows
briani 27239
Fejl i stifinder win98
Fra : John Vedsegaard

Dato : 05-04-04 02:34

Knappen "ny mappe" er pludselig forsvundet i stifinder,
hvordan kan jeg evt. få den tilbage?
Punktet vises slet ikke ved højreklik.

På forhånd tak.

Fra : emj

Dato : 05-04-04 13:48

On Mon, 5 Apr 2004 03:34:15 +0200, "John Vedsegaard"
<nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> wrote:

>Knappen "ny mappe" er pludselig forsvundet i stifinder,

Mon dog

>hvordan kan jeg evt. få den tilbage?

Vælg filer/ny
>Punktet vises slet ikke ved højreklik.

Nej, og det skal det heller ikke.
Hilsen emj

Fra : John Vedsegaard

Dato : 08-04-04 11:38

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Mon dog

> Vælg filer/ny
>
> Nej, og det skal det heller ikke.
> Hilsen emj
Tidligere havde jeg begge knapper i menuen ved højreklik.

Men punktet findes heller ikke mere under Filer-> ny-> mappe

Samtidig kan søgning kun foregå fra Funktioner -> Søg

Ser om der findes en anden løsning

John

Fra : LarsS

Dato : 05-04-04 17:22

John Vedsegaard skrev:

> Knappen "ny mappe" er pludselig forsvundet i stifinder,
> hvordan kan jeg evt. få den tilbage?
> Punktet vises slet ikke ved højreklik.

Det er så tosset at "ny" (mappe eller genvej) er
et underpunkt til ... "ny" (ved højreklik).

Findes osse i første menu-punkt "Filer" -> "Ny"

(Hvis punktet ikke eksisterer ved jeg ikke...)

/LarS