MS Windows
briani 27239
TV-out
Fra : Filip

Dato : 04-04-04 21:05

Jeg har en bærbar der af og til bliver koblet til en alm tv skærm. Problemet
er at jeg skal sætte min opløsning ned fra 1400*1050 til 1024*768. Det giver
lidt rod på skrivebordet, når jeg sætter opløsningen tilbage til det
oprindelige efter jeg har set hvad jeg skal se på tv. Kan man undgå at
skulle flytte alle sine ikoner tilbage på plads igen, på en eller anden
måde??? (Jeg er et ordens-menneske)

Filip

Fra : Peter

Dato : 05-04-04 00:09

"Filip" <filipravn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oprindelige efter jeg har set hvad jeg skal se på tv. Kan man undgå at
> skulle flytte alle sine ikoner tilbage på plads igen, på en eller anden

Du kan da bare vælge 1024*768 som standard.

Peter

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 04-04-04 06:58

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Filip" <filipravn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Problemet
> giver

> Du kan da bare vælge 1024*768 som standard.
>
> Peter

Det vile jo være et tilbageskridt....
På min kan jeg skifte tilbage OG samtidigt vælge skærmopløsning.
Når jeg husker at stille skærmopløsningen får jeg ikke rodet skrivebordet
til.

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 05-04-04 07:49

On Sun, 4 Apr 2004 22:04:48 +0200, "Filip" <filipravn@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>oprindelige efter jeg har set hvad jeg skal se på tv. Kan man undgå at
>skulle flytte alle sine ikoner tilbage på plads igen, på en eller anden

IconRestore kunne måske være løsningen?

http://www.snapfiles.com/get/iconrestore.html

--
<fjern to fra email-adressen>