MS Windows
briani 27239
Virtuel COM-port?
Fra : u.s

Dato : 04-04-04 20:27

hvordan laver jeg en virtuel com-port, fx com6, i XP home, så jeg kan
få Bluetooth forbindelsen til en Sony PDA til at virke.
Jeg får hele tiden meddelelsen "port is in use by another application2
- og jeg tror det har noget med com-porten at gøre.
/ulrik

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 04-04-04 22:01

"u.s" <us02@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg får hele tiden meddelelsen "port is in use by another application2
> - og jeg tror det har noget med com-porten at gøre.

Hvis du har installeret noget Sony-program/driver har du måske allerede en
ting liggende i kontrolpanelet
til at styre det. Det leverer de i det mindste til S/E mobiltelefonerne.....
Ellers kan du måske bruge det til formålet. Kan findes på deres sider et
eller andet sted under downloads.
Men jeg kan altså ikke lige huske hvad filen hedder.....
--
Mvh