MS Windows
briani 27239
Soltek QBic med usb probs.
Fra : Claus Hansen

Dato : 04-04-04 16:52

Jeg har fået mig en Soltek QBic 3701 barebone maskine.
eg har så installeret hele pivetøjet men har et problem med USB'en i
svinet...
Når jeg starter maskinen op med f.eks min mus siddende i en af usb portene
så virker den ikke...Piller jeg den så fra skriver den at usb-enheden ikke
er genkendt....Hvis jeg så starter op uden noget sat til USB for derefter at
sætte det til så virker det hele fint...Indtil jeg genstarter eller piller
en af enhederne fra igen...
Jeg har installeret alle drivere men under min enhedshåndtering står der 6
gange unknown device udfor USB enhederne og de drivere det ser ud til at
køre med er Microsoft's egne...
Jeg har forgæves forsøgt at finde nogle andre USB drivere til det men jeg
kan ikke og jeg er ved at være lidt træt af det...
Nogle der har en god ide?

Systemet er:
QBic 3701A
Barton 2500+
2 X 256MB DDR PC3200
Seagate 120GB Disk
WinXP SP1 samt alle de øvrige tilgængelige opdateringer...