Skærme
Fijala 3554
LG 915FT +
Fra : S@ndman

Dato : 29-04-01 08:36

Hejsa,

Jeg vil høre om denne skærm er prisen værd (4700,-), og om nogen har prøvet
at køre 100 Hz i 1280x1024?? Bliver dette softwarestyret eller tager den
automatisk den højeste frekvens???

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : Uffe Callesen

Dato : 29-04-01 11:57

Regner med at købe denne skærm engang i næste uge ! Hvis du ikke har købt
inden da kan du få min personlige evaluering af skærmen !

Fra : S@ndman

Dato : 29-04-01 12:09

Hejsa,

Jeg har selv tænkt på at købe den tirsdag, men ville bare være sikker på at
det er det rigtige valg. Da jeg så den i Zitech var den kanon, men jeg
tænker på pris/ydelse..??

S@ndman

Fra : Uffe Callesen

Dato : 29-04-01 13:20

Jeg har ikke selv set den i drift - men har kun læst meget positiv omtale af
den !

Om pris / ydelses forholdet - hmm, eftersigende skulle billedet være på
højde med de bedre trinitron billerør så det er vel en ok "ydelse" til
prisen !

Fra : S@ndman

Dato : 01-05-01 19:07

Hejsa,

Så er jeg blivet den lykkelige indehaver af subj., og jeg kan kun sige at
den er for vild.................:)))))

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : Uffe Callesen

Dato : 02-05-01 07:10

Tillykke - jeg bestilte min i mandags ! Men har ikke set skykken af den
endnu !

Fra : S@ndman

Dato : 02-05-01 08:13

Hvor har du bestilt den??? Jeg købte min i Zitech!!

Fra : S@ndman

Dato : 02-05-01 08:19

Hvordan får jeg min til at køre 100hz i 1280x1024??? den kører kun 85 og det
har jeg instillet under skærminstillinger.

Fra : Uffe Skelmose Calles~

Dato : 02-05-01 11:13

Nå jeg får min fra Multimedia Experten idag - de havde bare ikke opdateret
deres ordrestatus side (???)

Fra : Uffe Skelmose Calles~

Dato : 03-05-01 11:11

Hvis jeg var dig ville jeg bare holde den på 85hz - jo højere frekvens - jo
mere belastes skærmen. Desuden er 85 fuldstændig flimmerfrit.

Fra : S@ndman

Dato : 04-05-01 19:19

"Uffe Skelmose Callesen" <UC5044@ehs.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg var dig ville jeg bare holde den på 85hz - jo højere frekvens -
jo
> mere belastes skærmen. Desuden er 85 fuldstændig flimmerfrit.
>
> Hejsa,

Jeg har den nu i 85hz i 1280x1024, men min LG fjerner de instillinger man
laver når den går i pauseskærm og hvis den slukkes og tændes igen, hvordan
kan man gemme disse instillinger..????

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : Uffe Callesen

Dato : 04-05-01 20:46

Hmm det har jeg ingen problemer med ! Jeg bruger dog powerstrip under w2k
for at køre over 60hz i spil ! Iøvrigt en KANON skærm - jeg er helt blæst
væk af billedkvaliteten !

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 04-05-01 20:50

"Uffe Callesen" <usc@mail.dk> wrote in message
> [...]
w2k
> for at køre over 60hz i spil ! Iøvrigt en KANON skærm - jeg er helt

Hej Uffe (og andre).

Vil du ikke være rar at medtage den oprindelige meddelelse i dit svar og
klippe alt hvad der ikke er relevant væk. Mange har sat deres newsreader
op til at skjule læste beskeder, og kan derfor ikke umiddelbart hoppe
tilbage for at se hvad der svares på.

Jeg gider ikke lege "netpoliti", da disse personer generer mig mere end
dem, de overfalder. Det er bare generende at skulle ændre sin opsætning
for at følge med i en tråd.

Beklager det sure opstød! :)

--
Med venlig hilsen: