VB6 og Comport
Fra : BT

Dato : 25-04-04 21:23

Hejsa..

Er der nogen som kan hjælpe mig med at få kontakt til comporten "uden" brug
af mscomm32.ocx eller lign..
Jeg tænker på om det kan lade sig gøre med noget API-kald..
Og så skulle jeg gerne have så meget "magt" over porten som muligt.

Nogen bud

/Brian

Fra : mhabio

Dato : 26-04-04 06:24

> Jeg tænker på om det kan lade sig gøre med noget API-kald..
> Og så skulle jeg gerne have så meget "magt" over porten som muligt.

Denne bog er et rigtig godt sted at starte, men også hjemmesiden:
http://ourworld.compuserve.com/homepages/richard_grier/

VB Programmer's Guide To Serial Communications, 3rd Edition
by Richard Grier. 391 pages. US$39.95 ISBN 1-890422-27-4

APIs bliver brugt her og sammenlignt med MSComm.

Mikkel