Online guide til opsætning af netværk?
Fra : Jacob Mortensen

Dato : 27-04-04 09:22

Hej NG!

Jeg har forgæves prøve at finde en online guide til opsætning af et lille
hjemme-netværk på 4 PC´er. Netværk kører over en hub, og alle computerne er
installeret med Windows XP (både home og professional).

Er der nogen af jer, som kender et godt link til pågældende problem?

Med venlig hilsen

Jacob Mortensen

Fra : Mig

Dato : 27-04-04 14:42

"Jacob Mortensen" <J@cob mortensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret med Windows XP (både home og professional).
>
> Er der nogen af jer, som kender et godt link til pågældende problem?

næ ikke umiddelbart men hvad skal maskinerne bruges til?? fildeling/LAN spil
eller hvad???

Så kan det være vi kan hjælpe dig nærmere her....

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 27-04-04 14:43

On 2004-04-27, Jacob Mortensen <J@cob> wrote:
> Jeg har forgæves prøve at finde en online guide til opsætning af et lille
> hjemme-netværk på 4 PC´er. Netværk kører over en hub, og alle computerne er
> installeret med Windows XP (både home og professional).

Hvor får maskinerne deres ip adresse fra? Er det software eller hardwaren
der driller?

Har du en router stående til at route og uddele ip numre?

Thomas