Men server disconnecter spillerne
Fra : Michael

Dato : 26-04-04 15:41

Hej jeg har lavet en RTCW (Wolfenstein) server på den ene af mine 2
computere som begge via en switch er tilsluttet routeren/internettet (zyxel
642R, adresse 10.0.0.1) fra cybercity. Jeg har fast IP og med NAT forwardet
port 27960 til servercomputeren med adresse 10.0.0.3.

Jeg kan sagtens selv spille fra den anden computer (adresse 10.0.0.2) uden
problemer. Serveren vises rigtigt i ASE og i RTCW's indbyggede serverliste.
Problemet er når nogle af mine venner logger på at de ofte mister
forbindelsen (999) mellem 1 og 30 sekunder og ofte efter 3-5 minutter helt
disconnectes af serveren uden nogen fejlmeddelelser.

Jeg er ret sikker på at serveropsætningen er rigtig og jeg har en upload på
512 kbit hvilke skulle være rigeligt til at hoste 8 spilllere når maxrate er
6000. Vi har testet det på 3 forskellige tidspunkter og brugt 2 forskellige
computere som server men problemet er stadigvæk det samme.

Kan nogen hjælpe og fortælle hvad der går galt?

Michael