Virker 3com kort ikke med trådløse netscan~
Fra : Jan

Dato : 26-04-04 08:48

Hejsa

Har et 3com trådløst netkort og ville nu prøve netstumbler for at se om der
var andre trådløse net i mit område, bortset fra mit eget.
Men 3com kortet findes ikke af netstumbler - ved i om der er nogen
netscanner programmer - helst freeware - der virker sammen med 3com kort og
Windows Xp ??

Jan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-04-04 16:56

On Mon, 26 Apr 2004 09:48:21 +0200, "Jan" <jan@soerensen.mail.dk>
wrote:

> Men 3com kortet findes ikke af netstumbler

Nej, "Devices from Symbol and 3Com are unlikely to work" iflg.
http://www.stumbler.net/compat/

> - ved i om der er nogen netscanner programmer - helst freeware
> - der virker sammen med 3com kort og Windows Xp ??

Du kan prøve Boingo's software. Det er godt nok ikke nær så
avanceret som NetStumbler...

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : :o\)

Dato : 27-04-04 21:39

Evt. Airmagnet, hvor man kan downloade en demo.

mvh elvisdk

> [...]
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
Postel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-04-04 22:51

On Tue, 27 Apr 2004 22:39:00 +0200, ":o\)"
<fjern_elvis@beskedboks.dk_fjern> wrote:

> Evt. Airmagnet, hvor man kan downloade en demo.

Mja, nu blev der spurgt til 'helst freeware', og man kan sige
rigtig mange pæne ting om AirMagnet, men freeware er godt nok
ikke en af dem.

Mht. demo'en man kan downloade, virker den kun i 5 min, hvorefter
man skal genstarte programmet, og evalueringsperioden er
begrænset til 7 dage. Desuden er nogle funktioner slået fra.

Men ja, det er (i fuld version) et fint program.

-A
PS: Vi sælger det selv.
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Paw P Larsen

Dato : 04-05-04 11:50

Jan wrote:

> [...]
> Men 3com kortet findes ikke af netstumbler - ved i om der er nogen
> netscanner programmer - helst freeware - der virker sammen med 3com kort og

Netstumbler 0.4.0 virker med mit 3com kort (3CRPAG175).
Havde også problemer med 0.3.x-versionerne at det ikke
virkede.

--
Paw P Larsen | pl @ wer.dk | http://www.plawer.dk/

Hjælp en arbejdssøgende - se mit CV på http://www.job.plawer.dk/

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-05-04 12:13

On Tue, 04 May 2004 12:49:32 +0200, Paw P Larsen <pl@wer.dk>
wrote:

> Netstumbler 0.4.0 virker med mit 3com kort (3CRPAG175).

Han skriver dog: "Devices from Symbol and 3Com are unlikely to
work" på http://www.stumbler.net/compat/

-A