AP som AP Client ?
Fra : :o\)

Dato : 26-04-04 08:48

Hej

Kender i til nogle Access Points som kan fungere som Access Point Client ?

Jeg skal have fundet et produkt der kan dette.
Grunden er at videreføre det trådløse netværk til et LAN i et andet hus.
Der skal ikke forveksles med Bridge mode, da der er andre brugere i
kvarteret der skal logge på den primære Access point.

Håber på hjælp.

Jeg så at Trendnet's TEW-310 kunne, men det afviser Trendnet i DK.

mvh elvisdk

Fra : Jan

Dato : 26-04-04 12:08

Hej Elvis,

Jeg tror at D-links DWL-900AP+ kan gøre det du ønsker

Jan

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 26-04-04 15:54

"Jan" <jan**NO*FUCKING*SPAM**@s-p.dk> wrote:

> Hej Elvis,
>
> Jeg tror at D-links DWL-900AP+ kan gøre det du ønsker

Det kan den. Har en bekendt der bruger en 900AP+ som accesspoint, og
3x900AP+ til at fordele adgangen i tre bygninger.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning Wangerin

Fra : :o\)

Dato : 27-04-04 06:54

Hej

Det lyder simpelthen godt.

Kan den logge på et netværk også, hvor der er kryptering? (lad os sige
64-128 bit WEP)

mvh elvisdk

"Henning Petersen Wangerin" <henning.petersen+040423@hpc.dk> skrev i en
meddelelse news:rh8q80p3k4kgg977fu3bpe7oqk9bm5rc9g@4ax.com...

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 29-04-04 12:44

":o\)" <fjern_elvis@beskedboks.dk_fjern> wrote:

> Hej
> Kan den logge på et netværk også, hvor der er kryptering? (lad os sige
> 64-128 bit WEP)

Jeps

Fra : Jens

Dato : 26-04-04 21:08

"" <fjern_elvis@beskedboks.dk_fjern> skrev i en

linksys wap 11 og 54, men kun hvis det er linksysser med samme nummer i den
anden ende.

Mvh Jens