Program til Trådløst netsøgning
Fra : trille

Dato : 25-04-04 20:01

Hej

Der var en udsendelse i tv om netsøgning med en bærbar computer, er der
nogen der kan huske navnet på det program der blev brug, eller et
tilsvarende program.

trille

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 25-04-04 20:26

trille wrote:
> Hej
>
> Der var en udsendelse i tv om netsøgning med en bærbar computer, er der
> nogen der kan huske navnet på det program der blev brug, eller et
> tilsvarende program.

Tror ikke jeg har set det program, men det kunne sagtens ha' været
http://www.netstumbler.com/ hvis det skal være nemt, og til windows.

> trille

/Bjarke

Fra : trille

Dato : 25-04-04 21:14

Tak skal du ha', men der er ikke lige det jeg søger efter.
Det skal være til at søge efter trådløse netværk i nærheden, da vi ikke kan

forbindelse til et bestem netværk, så må man søge.

trille

Fra : Mads Bahrt

Dato : 26-04-04 00:40

trille wrote:
> [...]
> få
> forbindelse til et bestem netværk, så må man søge.

Netstumbler var i hvert fald i fjernsynet i station 2 (eller var det en
anden udsendelse?)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-04-04 22:09

On Sun, 25 Apr 2004 21:00:33 +0200, "trille"
<Trille_03@xxhotmail.com> wrote:

> Der var en udsendelse i tv om netsøgning med en bærbar computer, er der
> nogen der kan huske navnet på det program der blev brug, eller et
> tilsvarende program.

AirMagnet (prof, både i funktionalitetet og pris)

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : trille

Dato : 26-04-04 22:54

Tak for hjælpen, jeg har fundet mit net.

trille

> AirMagnet (prof, både i funktionalitetet og pris)
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
Postel