Cisco Aironet 350 Firmware
Fra : Heine Christensen

Dato : 24-04-04 16:35

Hej

Jeg har en Cisco Aironet 350 AccessPoint som jeg har lidt bøvl med. Jeg har
firmware opdateret den så den nu skulle skøre med IOS, men når den startes
lyser alle 3 lamper bare røde, og intet sker, jeg kan dog godt fange den via
konsol porten.

Jeg har en menu med nogle punkter på, men jeg aner ikke hvordan jeg kommer
videre og får fyldt en IOS i den.

Heine

PS: Jeg har fint styr på hvordan man fx "recover" en "død" C36xx og lign. På
Cisco.com kan jeg intet finde.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-04-04 20:22

On Sat, 24 Apr 2004 17:34:42 +0200, "Heine Christensen"
<hc_REMOVE_@teamhm.dk> wrote:

> [...]
> lyser alle 3 lamper bare røde, og intet sker, jeg kan dog godt fange den via

Du brugte naturligvis konverteringsværktøjet, ikke?

http://tinyurl.com/25hpk
http://tinyurl.com/2msgy

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Heine Christensen

Dato : 24-04-04 21:44

> Du brugte naturligvis konverteringsværktøjet, ikke?

Jo, jeg synes jeg fulgte Ciscos anvisninger, men da det "bootede" gik den
helt i skoven... Synes ikke jeg kan finde noget som helst ang. dette på
Ciscos hjemmeside.

HC

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-04-04 00:00

On Sat, 24 Apr 2004 22:44:08 +0200, "Heine Christensen"
<hc_REMOVE_@teamhm.dk> wrote:

> Jo, jeg synes jeg fulgte Ciscos anvisninger, men da det "bootede" gik den
> helt i skoven...

Definér "gik helt i skoven".

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Heine Christensen

Dato : 25-04-04 18:13

> Definér "gik helt i skoven".

Til sidst i opstraten skriver den følgende:

Socket Controller Error: No FPGA file!

System ID: 004096415026
Motherboard: MPC855 50MHz, 8192KB FLASH, 16384KB DRAM, Revision B0
Bootstrap Ver. 1.09: FLASH, CRC 710B6415 (OK)
Initialization: Improper Motherboard Config

Type '=' for main menu.

c -- Copy file
f -- File dir
l -- downLoad file into DRAM
u -- Upload file
p -- xfer Protocol
n -- coNsole
r -- Run
s -- System info.

Jeg aner ikke hvordan jeg kommer videre i denne menu, synes jeg har prøvet
nogle forskellige ting, men er stadig et stort ?

HC

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-04-04 22:01

http://www.cisco.com/warp/public/102/wlan/ap-fw-upgrade.shtml

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Heine Christensen

Dato : 25-04-04 22:26

> http://www.cisco.com/warp/public/102/wlan/ap-fw-upgrade.shtml

Jeg var faktisk i gang med at kigge på denne, men stoppede op da der kun
stod 350, og menuerne ikke var helt ens, men nu prøver jeg at køre den
igennem. Så må vi se hvad den siger.

Thnx indtil nu... vender tilbage når jeg lige har testet lidt

Har nemlig 2 stk jeg skal have i luften med IOS, så har jeg nemlig det hele
på IOS - Både router, switch og AP.

HC

Fra : Heine Christensen

Dato : 26-04-04 09:38

"Heine Christensen" <hc_REMOVE_@teamhm.dk> skrev i en meddelelse
> Thnx indtil nu... vender tilbage når jeg lige har testet lidt

Så har jeg testet lidt.. Når jeg vil flytte filerne fra DRAM til FLASH vil
den ikke skrive disse, men kommer med fejlen:

FLASH Write Error #5!

Desuden, så er det eneste image jeg kan få til ligne det den skal, i
DRAM'en, det image jeg tog inden opgraderingen.

HC

Fra : Heine Christensen

Dato : 26-04-04 11:20

Se forløbet her under