Overvågning af UPLOAD....software søges
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-04 23:27

Hej Gruppe

Beklager, men jeg mener at I nok er den gruppe der bedst kan hjælpe (ellers
lad høre hvor jeg skal henvende mig). Jeg har installeret DUmeter til min
computer og jag kan se at jeg upper med ca 4 kb/sek mens jeg DL fra f.eks
newsgroups. Det forstår jeg jo ikke, da der ikke er andre "synlige"
programmer der kører.

SPG: Kender I et program der kan overvåge hvad der sendes ud af
computeren...f,eks hvilket program/programmer der sender og hvilke filer der
rent faktisk sendes ud ???

Al hjælp modtages gerne :)

vh thomas N

Fra : Rasmus Riber

Dato : 24-04-04 00:37

når du downloader så uploader du jo også :)

du skal jo konstant holde styr på om det du downloader også er roigtig så
derfor CRC tjecker den pakkerne og fortæller senderen at den er klar til at
modtage flere pakker med data jo

så der er intet underligt i det

Mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 00:42

Hej rasmus..

Tak for det. Det lyder jo egentlig meget logisk :)

endnu engang tak :)

Thomas N

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-04-04 00:46

"Newsman" <thomasSNABELAdsr.kvl.dk> crashed Echelon writing

> SPG: Kender I et program der kan overvåge hvad der sendes ud af
> computeren...f,eks hvilket program/programmer der sender og hvilke
> filer der rent faktisk sendes ud ???

netstat -a er altid en rar kommando til at se hvilke forbindelser din
maskine har til omverden.

Hvor stor receive window kører din maskine med?

--
Bjarke Andersen

Fra : JSH [9800]

Dato : 24-04-04 13:49

> [...]
> maskine har til omverden.
>
> Hvor stor receive window kører din maskine med?

Jeg prøvede en netstat -a:
Hvorfor denne linie (blandt andre)
TCP jsh-1:1033 baym-cs116.msgr.hotmail.com:1863 ESTABLISHED

Fra : Jens

Dato : 24-04-04 14:30

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk>

> Jeg prøvede en netstat -a:
> Hvorfor denne linie (blandt andre)
> TCP jsh-1:1033 baym-cs116.msgr.hotmail.com:1863
ESTABLISHED

Luk MSN, så forsvinder den....

Mvh Jens