ZyAir B-1000 - kun en klient af gangen
Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 19-04-04 18:43

Jeg har et problem med at ovenstående access point kun vil have en klient på
af gangen. Det kører upåklageligt med een PC på, men når der kobles en
computer til på, så smutter forbindelsen på begge maskiner efter kort tid.

Jeg har aldrig rodet med trådløse netværk før - så jeg håber der er nogle
der kan hjælpe mig.

Og så lige en anden ting: Der følger noget W-lan software med i winxp til de
trådløse netkort. Skal man bruge det, eller det program der kommer med
netkortet?

Og så lige igen en sidste ting. Under konfigurationen fremgår det ikke helt
klart om man skal forbinde en PC direkte til acces point'et. Konfigurere
det, og derefter koble PC'en af og så tilslutte det trådløse netkort.

Eller om man kan konfigurere accesponit'et igennem et trådløst netværk. (det
gjorde jeg - men syntes det kørte noget ustabilt.... (intet svar fra AP'et
ligepludseligt).

--
/mikkel