et lille problem i vores nye netværk
Fra : Futte

Dato : 18-04-04 09:21

Hej

Vi har to pc'er der er via All1294b router/swits er på nettet "TDC" begge pc
bruger XP jeg har kørt web setupen i routren på min pc og her er alt normalt
men min kones pc går det lidt tid efter hun har tændt den før hun kan komme
på nettet er det normalt vi er jo koblet til routren på samme måde...

MVH
Futte

Fra : Sander

Dato : 18-04-04 10:05

Har du firewall, og/eller antivirus kørende på konens maskine,
så der ikke er adgang før de programmer er startet op.
F.eks. i forbindelse med Norton antivirus, er der ikke adgang
til nettet før den er startet op - og det kan godt tage noget tid
indimellem.
Sander.

Fra : Futte

Dato : 18-04-04 16:32

Hej igen
Ja vi har sysgate på begge pc men der er ikke forsinkelse på min

Fra : Niels Callesøe

Dato : 18-04-04 18:41

Futte wrote:

> Ja vi har sysgate på begge pc men der er ikke forsinkelse på min

Se tråden der starter med overskriften:
"Automatisk IP tildeling fra DHCP server ved Stofa tager så lang tid at
det fejler"

--
Niels Callesøe - dk pfy
Bogus virus warnings are spam. Reject them using Postfix: