Hvilket AP
Fra : Martin Schou

Dato : 16-04-04 17:12

Jeg vil lige høre om der findes et AP/router ting hvor man kan tildele en
ønsket mængde mindst tilgængelig båndbredde til hver enkelt maskine ? Jeg
kender selvfølgelig hver enkelt maskine der skal kunne gå på nettet og ved
hvilken der skal have hvor meget båndbredde til rådighed.
Evt. skulle man kunne sige at hvis kun én maskine bruges så har den rådighed
over hele båndbredden.
Håber det kan fås til ikke alt for mange kilo kr.
Martin

Fra : Martin Schou

Dato : 17-04-04 10:58

Tak!
Martin

Fra : Martin Schou

Dato : 17-04-04 14:13

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=ISO-8859-1&newwindow=1&q=
%22wrt54g%22+%2B+%22hackfirmware%22+group%3Adk.edb.netvaerk.*&meta=group%3Dd
k.edb.netvaerk.*

Nu har jeg kigget lidt på de tråde du linker til men kan vist ikke bruge det
til ret meget.
Martin

Fra : Jens

Dato : 17-04-04 15:25

"Martin Schou" <fake@made.up> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg kigget lidt på de tråde du linker til men kan vist ikke bruge
det
> til ret meget.
> Martin

Det du spørger efter hedder "qos".

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&newwindow=1&selm=BC6C1CFF.CF9%25steen.wrem%40mail.dk

Det du vil kan enten gøres med en linuxbox, en "pro" router, eller en
linksys "home"router (wrt54g), med en uoriginal firmware.
Og det virker kan jeg bekræfte.

Mvh Jens

Fra : Martin Schou

Dato : 18-04-04 18:43

> [...]
>
> Det du vil kan enten gøres med en linuxbox, en "pro" router, eller en
> linksys "home"router (wrt54g), med en uoriginal firmware.

Mange tak nu er jeg med igen :)
Martin