Netværksudstyr
Fra : Per Munster

Dato : 16-04-04 10:05

Jeg mangler et tip - eller kunne godt bruge det.

Jeg har været igennem en udskiftning af switche til større enheder. Dermed
er jeg kommet til at ligge inde med et antal Intel Express 510 / 520 switche
med lysleder og stackmoduler - ialt 6 enheder.

Det er fint udstyr og på den led er det også lidt "ærligerligt" at lade det
gå til grunde.

Hvorledes afhænder man sådan noget?

Oplagt er det måske at afhænde til nogen der i forvejen har Intel og som
ønsker en fælles håndtering (overvågning) eller som ønsker at
stack-sammenkoble med eksisterende udstyr.

Jeg venter spændt.

MVH

Per Münster

Fra : Per F. Dixon

Dato : 16-04-04 21:26

Er det meningen at vi alle sammen skal slå de tekniske data op hos Intel,
eller var det meningen at du ville af med udstyret, en pris var måske heller
ikke af vejen, vi er jo nogen der leder efter gigabit udstyr og andet der
normalt er uden for rækkevidde, der kan skaffes for penge, men uden at man
sælger sin sjæl til djævelen. (Der er jo enkelte af os der bruger Cisco på
arbejde).

P.D

Fra : Per Münster

Dato : 18-04-04 16:29

Nyhedsgruppen er ikke en markedsplads og derfor vil jeg ikke på dette sted
trætte med hverken tekniske detaljer eller med priser.

Således må det være i et forum, hvor deling af viden er det afgørnede.
Ganske kort kunne prisen måske ligge på et par tusinde pr. box. Udstyret er
100 mbit, men dog 1 gbit på lyslederen. Så har jeg begrænset mig meget.

MVH

Per Münster

Fra : René Larsen

Dato : 18-04-04 10:49

In article <knNfc.509$JZ7.41@news.get2net.dk>, Per Munster wrote:

> Jeg har været igennem en udskiftning af switche til større enheder. Dermed
> er jeg kommet til at ligge inde med et antal Intel Express 510 / 520 switche
> med lysleder og stackmoduler - ialt 6 enheder.
[snip]
> Hvorledes afhænder man sådan noget?

Prøv i edb.marked.privat.edb.* hierakiet (måske edb.marked.privat.edb.ekstern
er den bedste?). Disse nyhedsgrupper er beregnet til det.

MVH, René