"Blinkende lygter"
Fra : Lomito

Dato : 15-04-04 21:18

Har en Linksys WRT54G V.1.1 wireless router,
og af en eller anden årsag blinker wireless lampen
ca. hvert 5 sek. er der nogen der ved hvorfor den
gør det?
Hvis jeg kører med firmware 1.42.2 gør den det ikke,
men hvis jeg opdaterer med en 2.02.7 firmware gør den,
den ligesom genererer "trafik" på mit nekværk hvorfor?

Tonny

Fra : Claus Hatting

Dato : 15-04-04 23:56

On Thu, 15 Apr 2004 22:17:46 +0200, "Lomito" <lomito@FJERNESsol.dk>
wrote:

> [...]
>men hvis jeg opdaterer med en 2.02.7 firmware gør den,
>den ligesom genererer "trafik" på mit nekværk hvorfor?

Jeg har ingen viden om hvorvidt din Linksys skal blinke eller ej, men
jeg kan da fortælle at min Netgear trådløs blinker i wireless lampen
og det har den stort set gjort fra starten.

chatting