Hjælp ! problmer med mail
Fra : Camper

Dato : 14-04-04 19:54

Hej NG

jeg har et problem med at hente/sende mail hos min udbyder som er DHT
Hosting.
Problmet opstår efter 1 til 2 dage efter jeg har restartet pc'eren så
kan jeg ikke hente/sende mail mere.
Det virker som om min pc bliver "nuket"
Kørrer ADSL med D-link 804 router og har installeret McAfee firewall
Er der en/flere der har et godt råd hvad jeg kan gøre ? vil jeg blive
meget glad.
Da jeg efterhånden er ret træt af at genstrate min pc hver dag.

Mvh Kurt

Fra : Henning

Dato : 14-04-04 20:29

On Wed, 14 Apr 2004 18:54:16 GMT, Camper <who@cares.dk> wrote:

>Hej NG
>
>jeg har et problem med at hente/sende mail hos min udbyder som er DHT
>Hosting.

Hvilken fejl-beskrivelse får du?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Camper

Dato : 16-04-04 13:42

Så kom fejlen igen
her er en copy af hvad outlock skriver:

The host 'mail.kpn.dk' could not be found. Please verify that you have
entered the server name correctly. Account: 'Kurt', Server:
'mail.kpn.dk', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket
Error: 11001, Error Number: 0x800CCC0D

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-04 21:27

"Camper" <who@cares.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> entered the server name correctly. Account: 'Kurt', Server:
> 'mail.kpn.dk', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket

Oplever noget af det samme.

Log på router.
Vælg: Unit status
Tryk på: Release indtil IP adr siger ....
Tryk på: Renew

Så skulle det spille igen.
Ovenstående virker her, men jeg ved ikke hvad fejlen skyldes

--
mvh Uffe