Belkin router
Fra : Mogens

Dato : 14-04-04 10:58

Hvordan får jeg Skype til at køre gennem en Belkin router?

Mvh - Mogens

Fra : René Jensen

Dato : 14-04-04 11:01

Mogens wrote:
> Hvordan får jeg Skype til at køre gennem en Belkin router?

Ved at åbne for de rette porte i routerens firewall.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Mogens

Dato : 14-04-04 17:57

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse

> Ved at åbne for de rette porte i routerens firewall.

Ved du hvilke porte det er, og hvordan det gøres. Jeg er temmelig blank på
området.

Mogens

Fra : René Jensen

Dato : 14-04-04 22:23

Mogens wrote:
> Ved du hvilke porte det er, og hvordan det gøres. Jeg er temmelig blank på
> området.

Desværre.
Prøv at kigge på Skype's hjemmeside, eller i deres support. Jeg er
ganske overbevidst om at du ikke er den første, som har problemer med at
bruge Skype bag en firewall.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Mogens

Dato : 14-04-04 22:44

> [...]
> Prøv at kigge på Skype's hjemmeside, eller i deres support. Jeg er
> ganske overbevidst om at du ikke er den første, som har problemer med at

Ok, det vil jeg prøve. Tak for hjælpen

Mogens

Fra : poul

Dato : 15-04-04 06:50

> Ved at åbne for de rette porte i routerens firewall.

Det specielle ved Skype er at man ikke behøver at åbne porte i routeren for
at få Skype til at virke.

Lige nu er jeg bag to lag router og alligevel kører Skype igennem.

Har prøvet bag Belkin/Netgear/Linksys/Dlink/TrendNet/ZyXel routere og alle
fungerer fint med Skype.

Hilsen

Poul

Fra : Mogens

Dato : 15-04-04 13:35

"poul" <phep@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Lige nu er jeg bag to lag router og alligevel kører Skype igennem.
>
> Har prøvet bag Belkin/Netgear/Linksys/Dlink/TrendNet/ZyXel routere og alle

Så må jeg prøve at lede andre steder. Jeg knne gså godt køre med mkin gamle
D-link router, så jeg torede der måske var noget særligt med den nye Belkin.

Mogens

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-04-04 21:26

Hej

"Mogens" <mohenNOSPAM@mail.dk> wrote:

>Hvordan får jeg Skype til at køre gennem en Belkin router?

Har du prøvet ? - Skype kører normalt igennem 'hvad som helst' uden
nogen form for opsætning af hverken software eller router/firewall.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Fra : Mogens

Dato : 14-04-04 22:08

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

> Har du prøvet ? - Skype kører normalt igennem 'hvad som helst' uden
> nogen form for opsætning af hverken software eller router/firewall.

Ja jeg har forsøgt, og jeg kan ikke høre modparten, men han kan godt høre
mig, så jeg tænkte det måske var noget med routeren, og jeg har samme
problem med tale på MSN, så jeg er lidt på herrens mark.

Mogens