Netværk via Modem
Fra : Viktor Andersen

Dato : 08-04-04 18:29

Hej,

jeg har fået et problem med en computer, der har 98 som styresystem og et
indbygget 56k modem.

Problemet er, at jeg ikke kan finde ikonet for Netværk via Modem (findes
ikke under kontrolpanel), således, at jeg kan sætte netopkoblingen korrekt
op med en ny forbindelse.

Hvad gør jeg nu?????

Viktor A

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-04-04 18:34

Viktor Andersen mumbled his insignificant opinion in:
40758bee$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
> (findes ikke under kontrolpanel), således, at jeg kan sætte
> netopkoblingen korrekt op med en ny forbindelse.

Der har den aldrig været, se under "denne computer" istedet.

> Hvad gør jeg nu?????

Leder det rigtige sted.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 09-04-04 19:35

Tak for et yderst konstruktivt svar. Det er da rart at vide, hvorfra man
kan skaffe sig ekspert viden og udtalelser/hjælp !! Jeg er meget imponeret
over din viden på dette område.

mvh,
Viktor

Fra : Calle.

Dato : 10-04-04 09:33

Viktor Andersen wrote:
> [...]
> (findes ikke under kontrolpanel), således, at jeg kan sætte
> netopkoblingen korrekt op med en ny forbindelse.

Start>indstillinger>kontrolpanel>tilføj/fjern programmer>windows
installation>kommunikation>sæt hak ved nætværk via modem

--
Calle.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 10-04-04 13:49

Tusind tak for svaret Calle. Se, det var et svar, jeg kunne bruge til
noget!

mvh

Viktor

Fra : Calle.

Dato : 10-04-04 19:51

Viktor Andersen wrote:
> Tusind tak for svaret Calle. Se, det var et svar, jeg kunne bruge til
> noget!

Spørg bare igen, hvis du går i stå, glem de klaphatte der ikke kan komme med
et brugbart svar
--
Calle.