Min første anale oplevelse...
Fra : Pasion

Dato : 29-04-01 23:32

Først skal det nævnes at dette ikke er noget som jeg har hevet ud af et
pornoblad men er en historie mig og min kæreste oplevede for tre uger siden.
Vi har været sammen i snart 3 år og sex? Tjaae det er vel det samme som for
så mange andre par efter 3 år lidt kedeligt og traditionelt. Ingen af os har
før eksperimenteret meget da hun er lidt på den gammeldagse facon og jeg
godt selv kan være lidt en grissebasse. Analsex har vi kun joket lidt med,
men dog stadig erklæret over for hinanden at det var ikke noget for os. Og
det var det heller ikke... indtil for nogen uger siden....

Det var søndag morgen og vi havde intet tøj på. Vi lå i sengen og kiggede
fjernsyn og var lige vågnet så vi havde stadige den der salige følelse i
kroppen som man nu har når man lige er vågnet. Det var planen at vi bare
skulle ligge og dase hele dagen, kigge lidt flimmer og bare hygge. Men vi
var begge en smule rastløse og kedede os lidt. Så da vi lå der, og jeg ville
have hendes opmærksomhed, begyndte jeg at føre min hånd ned til hendes skede
og begyndte at gnide den lidt blidt. Det takkede hun ja til, slukkede
flimmeren og gav sig hen. Det skal lige nævnes at vi begge lå på ryggen ved
siden af hinanden, så jeg førte min hånd ned til hende bagfra. Efter lidt
tid begyndte hun at blive godt våd og hele situationen blev ret hed, jeg
kunne mærke at hendes underliv begyndte at lege mere med og at hendes
vejrtrækning blev tungere. Hun ville have mig men jeg insisterede på at
blive ved lidt endnu, jeg ville ha at hun skulle opnå orgasme uanset hvad,
så jeg fortsatte...

For sjov prøvede jeg at gnide lidt længere nede. Små diskrete strøg bevægede
sig ned over røvhullet som der i starten var lidt chocket men gav sig hen da
hun indså at jeg kun gned hende og ikke stak noget op. Jeg lagde ny taktik
og gnubbede hendes røv og hendes fisse i samme bevægelse stadig kun med min
højre hånd men begyndte så også at stimulere hendes klit med min venstre
hånd, fra den anden side (altså oppefra). Så nu havde jeg altså kontrollen
over hendes klit med min ene hånd og kontrollen over begge hendes huller med
den anden hånd. På den måde smurte jeg hendes røvhul ind så det blev dejligt
vådt og mine fingre kunne glide bedre og samtidig koncentrere sig om at få
lokket en finger op. Da først hendes røv var smurt godt ind begyndte jeg at
presse en smule hårdere og jeg kunne mærke at hun pressede igen. Hun
begyndte at trække vejret endnu tungere og jeg sørgede for at hun var våd
nok i røven så jeg kunne tage det store spring. Jeg fjernede nu den ene hånd
fra hendes klit og koncentrerede mig nu kun om røven. Vi var virkelig oppe
at køre og jeg begyndte nu at gnubbe mere koncentreret på selve hullet, hun
pressede igen og op gled min finger, jeg gnubbede hende nu invendig og
begyndte at køre den stille ind og ud mens jeg genoptog rytmen på hendes
klit med den anden hånd igen... Det endte i den totale orgasme fra hendes
side og efter det, skete der ikke mere. Jeg var selv ved at springe af
liderlighed og vidste at jeg ikke ville holde længe hvis vi gik igang med at
bolle....

Sååå.... Det er hvad man kan bruge en søndag morgen på hvis man keder sig.
Vi har endnu ikke haft analt samleje (altså med en pik) da jeg ikke tør at
være ærlig og spørge igen og jeg tror egentlig stadig ikke hun vil selvom at
hun har sagt at hun godt kunne lide det andet. Men jeg tror godt nok aldrig
at jeg i mine 22 år har været så ophidset som jeg var den morgen...

-Pasion

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-04-01 02:31

"Pasion" skrev

Hej Pasion og velkommen til gruppen.

Tillykke med den fede oplevelse.

> Vi har været sammen i snart 3 år og sex? Tjaae det er vel det
> samme som for så mange andre par efter 3 år lidt kedeligt og
> traditionelt.

Og det bliver endnu værre, hvis i begge ikke gør en indsats for
at forbedre det.

> Ingen af os har før eksperimenteret meget da hun er lidt på den
> gammeldagse facon og jeg godt selv kan være lidt en grissebasse.

Det var garanteret derfor hun faldt for dig. Måske håbede hun, at
det smittede af på hende?

<KLIP - en dejlig fortælling>

> Vi har endnu ikke haft analt samleje (altså med en pik) da jeg
> ikke tør at være ærlig og spørge igen

Du spurgte ikke sidste gang du legede med hende, hvorfor føler du
et behov for at gøre det nu?

Men, det kunne da være en god ide, at i snakkede om det. Du kunne
f.eks. fortælle hvad hendes liderlighed gjorde ved dig, hvis hun
ikke lagde mærke til det.

Jeg kan i øvrigt kun anbefale at man taler om sex, om ikke andet
så bagefter man har gjort det. Grunden er simpel, du er ikke tan-
kelæser, det er hun heller ikke.

> og jeg tror egentlig stadig ikke hun vil selvom at hun har sagt
> at hun godt kunne lide det andet.

Fortsæt som du begyndte, lad det være en leg. En dag tager hun mod
til sig og vil have dig indenfor. Du skal for alt i verden ikke
presse hende til det, for du kan risikere at hun giver efter selv-
om hun ikke har lyst.

> Men jeg tror godt nok aldrig at jeg i mine 22 år har været så
> ophidset som jeg var den morgen...

Fortæl det til hende.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Knold

Dato : 29-04-01 09:31

"Pasion" <pasion57@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Pasion
Velkommen til gruppen.

> Det var søndag morgen og <snip> så jeg fortsatte...

Du har fat i noget meget væsentligt. Stemningen, og graden af ophidselse
betyder alt i analsex sammenhæng i følge mine erfaringer i hvert fald.

> [...]
> side og efter det, skete der ikke mere. Jeg var selv ved at springe af
> liderlighed og vidste at jeg ikke ville holde længe hvis vi gik igang med

Jeg kan ikke lade være med at tildele dig ros *S*. Du har gjort det rigtige
so far. Men da du ønsker at gå videre, vil jeg da anbefale dig at læse
tråden:
analsex - hvordan? fra Monk 08.04.01
Du vil kunne få stort udbytte af den håber jeg. Kvinderne i dss har i hvert
fald givet meget pæne "anmeldelser" af mit indlæg i tråden. Tak tøser, det
har jeg vist ikke fået sagt før af ren og skær forlegenhed og *rødmen* *gg*

> [...]
aldrig
> at jeg i mine 22 år har været så ophidset som jeg var den morgen...

Når du nu har det sådan, at du ikke tør sige det, hvad så med at gentage det
samme stunt, men den samme omhyggelighed, og stadig med selvbeherskelse,
der kunne du jo så, under indtagelsen af den obligatoriske efter-smøg, for-
tælle hende, hvor tændt du er blevet, og samtidig fortælle hende at du kan
mærke og se og høre, hvor meget det tænder hende. Men spørg aldrig: var
det godt? Så vil hun opleve dig som en totalt ufølsom stodder, der ikke
har indfølingsevne, og det er du ikke vel *SSSSSSSSS*

Med venlig hilsen
Knold

Fra : Hanne L

Dato : 09-05-01 11:20

Pasion skrev i en meddelelse news:9cfgcq$211t$1@news.cybercity.dk...

Kære Pasion

> [...]
for
> så mange andre par efter 3 år lidt kedeligt og traditionelt.

Det behøver det altså ikke at være, men jeg kender det da fra
flere af mine tidligere forhold. Måske, fordi man gør det det samme
sted på den samme måde hver gang? Vær lidt kreativ. Pir din
kæreste med ord og kærtegn og hentydninger til, hvad du vil udsætte
hende for, så hun går og bliver tændt på det. Men vent med at
effektuere det, til hun næsten trygler dig om det.
Det virker strålende i mit nuværende forhold, som også er 3 år
gammelt. Vi tænder mindst ligeså meget på hinanden i dag, om
ikke mere, som den første tid, vi var kærester.

Kærlig hilsen
Hanne L