Sprit ny Epson i iMac bondi blue til 799,-
Fra : Niels Nielsen

Dato : 28-04-01 23:39

Sprit ny Epson i iMac bondi blue til 799,-

Så er det vistnok sidste chance for at få en Epson 760 i iMac bondi blue, de
sælges mandag i Electronic World. Selvom man har printer i forvejen, så prøv
at regn lidt på det, blækpatronerne som følger med i prisen koster nok 600
kr,-. Matchende farver, det kan da ikke være bedre.

Med venlig hilsen

Mads Gorm Larsen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-04-01 15:41

Niels Nielsen <nielsnielsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> at regn lidt på det, blækpatronerne som følger med i prisen koster nok 600
> kr,-. Matchende farver, det kan da ikke være bedre.

Jo den er god nok. Har netop været derude med min søster. Husk at du
skal have et USB kabel med ved siden af til kr. 60,-

Det er stadigvæk billigt.

Der stod det var et mandagstilbud, men de havde da ca. en 10 stykker
tilbage ved 16.00 tiden, så mon ikke de kan købes så længe lager haves
til den pris ?

Det er i City 2 ved Høje Taastrup Station.

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Niels Nielsen

Dato : 30-04-01 21:50

Man kan ofte få tilbudet et par dage efter.

Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1esorib.vw6r8611oet7cN%jesper@gylling.net...

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 01-05-01 16:08

Niels Nielsen <nielsnielsen@hotmail.com> wrote:

> koster nok 600

Gør producenterne ikke typisk det at de patroner der følger med er
næsten tomme....

Hygge

Jakob H K

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 01-05-01 16:54

01/05/01 17:07 - Jakob Højer Kristensen [jaggehk@ofir.dk] skrev:

> Gør producenterne ikke typisk det at de patroner der følger med er
> næsten tomme....

Det kunne man i hvert fald godt have mistænkt dem for at ha' gjort med
patronerne på min Epson SC 580. Printede ikke meget mere end 30 sider S/H
før jeg fik at vide at den var ved at løbe tør. Genfyldt den én gang siden,
og har nok printet mellem 75 og 100 sider siden. Patronen stadig halvt fyldt
(ifølge printerens egen måler).

Tjek denne historie - http://Politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=151870

--
MVH Jonas

For my birthday I got a humidifier and a de-humidifier...I put them in the
same room and let them fight it out.
­ Steven Wright