Udskifte Print hoveder
Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 05-04-04 19:49

hej
Lige som jeg har byttet mig til en del farvepatroner er der kommet en
fejl på print hovedet på min Epson Stylus Color 860. Jeg har prøvet at
rense med rensepatron, men det hjælper ikke. Er det mon muligt udskifte
print hovedet?

mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Sebastian

Dato : 05-04-04 21:54

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@REMOVEmail-telia.dk> wrote:

> [...]
> fejl på print hovedet på min Epson Stylus Color 860. Jeg har prøvet at
> rense med rensepatron, men det hjælper ikke. Er det mon muligt udskifte

Det vil næppe kunne svare sig at sælge printerhoved som reservedel. Hvis
der er ingen andre veje er du enten nød til at sælge dine patroner eller
finde en anden brugt 860er. Men spørg lige i printergrupperne først.
hilsen
--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 05-04-04 22:08

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> [...]
> der er ingen andre veje er du enten nød til at sælge dine patroner eller
> finde en anden brugt 860er. Men spørg lige i printergrupperne først.

Tak for rådet, jeg havde det nok på fornemmelsen.
mvh
Hans Jørgen Hvid