G5 kan nu boote i OS 9
Fra : Henrik Münster

Dato : 01-04-04 11:23

Nu kan man få de nye PowerMac G5 til at boote i OS 9 med en lille
firmware-update:
<http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbart=07617>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-04-04 11:01

In dk.edb.mac, henrik@muenster.dk wrote:

> Nu kan man få de nye PowerMac G5 til at boote i OS 9 med en lille
> firmware-update:
> <http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbart=07617>

I smell a fish...

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: it has Intel Inside

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-04-04 11:53

> Nu kan man få de nye PowerMac G5 til at boote i OS 9 med en lille
> firmware-update:
> <http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbart=07617>

Og nu også i 8.6:

www.01042004.dk

martinP

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-04-04 15:38

> Nu kan man få de nye PowerMac G5 til at boote i OS 9 med en lille
> firmware-update:
> <http://db.tidbits.com/getbits.acgi?tbart=07617>

)

--and don't forget to boogie

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-04-04 18:39

Hej Henrik

- Ikke for at være skadefro, - men jeg kan altså ikke helt lade være med
at sige - "Hvad sagde jeg?!" - blot for ca. 4-5 uger siden i en gevaldig
diskussion her i gruppen, hvor jeg bare fik det sædvanlige hældt i
hovedet fra nogle 'medlemmer', fordi jeg hævdede, at det ville komme. -
Dengang var jeg desværre nødt til at kalde det for 'vedvarende rygter',
selvom jeg vidste det med sikkerhed, - men pga. tavshedspligt kunne jeg
ikke sige det mere tydeligt...

Så det glæder mig virkelig, at jeg alligevel fik endda mere ret end jeg
selv havde fået oplyst. - Jeg havde kun fået at vide, at det ville kunne
lade sig gøre på bestilling, - og nu bliver det tilgængelig for alle...

Hold da op, hvor 9.2 vil løbe stærkt..!

Og det vil jo lette overgangen fra hele det kendte klassiske system ved,
at man kan købe hardwaren i en investeringsomgang, og så efterhånden,
som man får råd, kan man købe de nye X-versioner af programmerne. -
Software kan jo hurtigt løbe op i ca. 100.000kr. pr arbejdsstation. Og
så håber jeg også, at det, Apple allerede har lovet, - nemlig at Mac OS
9.5 hurtigst mulig vil blive gjort færdig. - Der er jo så meget ny
hardware teknologi i de nye G5, at en opg. af systemet _må_ være en
forudsætning for, at det vil køre optimalt.

mhv. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 01-04-04 19:43

> Hej Henrik
>
> - Ikke for at være skadefro, - men jeg kan altså ikke helt lade være med
> at sige - "Hvad sagde jeg?!"

*LOL*

Hvem sagde, at ERS ikke læser de links, andre henviser til

Erik, har du læst artiklen - og _hele_ artiklen?

For nu at være skadefro*

* jo, det må man godt være een gang om året.
Hvornår er det nu man må?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Morten

Dato : 01-04-04 20:04

> For nu at være skadefro*

> * jo, det må man godt være een gang om året.

Nej man må ikke! Men jeg kan næsten ikke vente med at læse månedens
bortforklaring. Oplagt emne to den lokale bookmaker, lad os få odsene på
bordet:

1) Erik er syg
2) Kirsten er meget syg
3) ingen svar
4) NDA
5) Vi er alle i ledtog med Bill Gates
6) Historeien er sand "guruernee" vil bare ikke acceptere facts.
8) Jeg har fået virus
9) Jeg er blevet hacket
10) Stevie og Avie har i sidste øjeblik tilbagekaldt udgivelsen, fordi
de er jalux på OS9 (og Peter Teknik).

let the bettings begin'

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 08-04-04 11:17

Morten wrote:

> Nej man må ikke! Men jeg kan næsten ikke vente med at læse månedens
> bortforklaring. Oplagt emne to den lokale bookmaker, lad os få odsene på
> bordet:

> 3) ingen svar

Ja jeg kan sgu ikk lade være, men den ser ud til at holde endnu

Fra : Morten

Dato : 08-04-04 15:50

Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@aarstidenskridspam.dk> wrote:

> Ja jeg kan sgu ikk lade være, men den ser ud til at holde endnu

Det udelukker ikke 4-10.

Fra : Peter Kiil

Dato : 01-04-04 20:02

Erik Richard Sørensen - NOSPAM@NOSPAM.dk on 01/04/04 19:39 wrote:

> Hold da op, hvor 9.2 vil løbe stærkt..!

Ja i dine drømme.....

--
/peter

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-04-04 20:08

> [...]
> selv havde fået oplyst. - Jeg havde kun fået at vide, at det ville kunne
> lade sig gøre på bestilling, - og nu bliver det tilgængelig for alle...

Måske du skulle læse artiklen igen og bide mærke i hvad der står ud for
den lilla narrehat:

"What?! Something about this article seems odd? Maybe you should read it
again carefully, or double-check the date it was published... "

Mon ikke du skulle tage hatten på?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 01-04-04 20:28

> Mon ikke du skulle tage hatten på?

Den af sølvpapir?

Magnus
--
OS X: Because making UNIX user-friendly was easier that fixing Windows

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 02-04-04 11:43

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Den af sølvpapir?

Det kan ikke afvises at at det skulle hjælpe, men jeg mente nu
narrehatten for at være hoppet på aprilsnaren.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Tom

Dato : 02-04-04 12:20

Forbandet jeg hoppede også på den !
Jeg gik sådan og spekulerede på hvornår den første G5 firmware update kom,
så man jo blot kunne "komme tibage" til den firmware maskinen er "født
med"..

On 02/04/04 12:43, in article 1gbm8ih.1s1y3brxesfjiN%mta@mac.com, "Michael