Webshop i PHP med flatfile i stedet for My~
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 17:58

Er der nogen der lender et sted, hvor man kan hente en ikke alt for
omfattende webshop i PHP, som IKKE benytter MySQL men derimod flatfile
databaser?

Ud over, at der faktisk er gået galt hver eneste fordømte gang jeg har
skulle benytte mysql, så har jeg ikke brug for nogen nævneværdigt omfattende
webshop. Samtidig har jeg alle dage været lidt pjattet med at man havde sine
data i kommafiler, så de er til at se på for os knap så kvikke....

Den skal kunne håndtere under 100 varenumre.....
Der er jo bunker af gratis webshops man kan downloade, men jeg har endnu
ikke kunne finde en der ikke benytter SQL

Har en i CGI der er perfekt og faktisk utroligt god (Dansie Shopping Cart,
som jeg endda har betalt for i sin tid), men den benytter CGI og det er min
nye udbyder ikke pjattet med.....

Hygge
Finn

Fra : //Tormod

Dato : 26-04-04 18:16

Finn Christensen wrote:
> [...]
> Cart, som jeg endda har betalt for i sin tid), men den benytter CGI
> og det er min nye udbyder ikke pjattet med.....

Se på: http://www.nopdesign.com/freecart/
T.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 18:18

"//Tormod" <fbi@elviss.com> skrev i en meddelelse

> Se på: http://www.nopdesign.com/freecart/

Takker og kikker

Finn

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 21:13

"//Tormod" <fbi@elviss.com> skrev i en meddelelse

> Se på: http://www.nopdesign.com/freecart/

Så er der kigget og den er heller ikke helt tosset.
Mangler dog nogle funktioner omkring total fragtomkostning i stedet for pr.
vare og så dutter det ikke....

Flere forslag??

Finn

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 27-04-04 10:26

Finn Christensen wrote:
> Mangler dog nogle funktioner omkring total fragtomkostning i stedet for pr.
> vare og så dutter det ikke....

Gruppens formål er hjælp til selvhjælp, ikke hjælp til at finde dit
færdige script, det må google osv. hjælpe dig med.

http://www.google.com/search?q=php%20shopping%20file%20based

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-04 13:46

"Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk> skrev i en meddelelse
> Gruppens formål er hjælp til selvhjælp, ikke hjælp til at finde dit
> færdige script, det må google osv. hjælpe dig med.

Nånå, sorry

> http://www.google.com/search?q=php%20shopping%20file%20based

Ja, et gav så flotte 280.000 svar, hvoraf 99% af dem alligevel er CGI
scripts....

Finn