kompiling: --with-kerberos
Fra : Kim Emax

Dato : 14-04-04 23:30

Hej

Hvad gør sub og hvilke andre parametre af nedenstående kræver at man
kompilerer med sub? prøver jeg uden for jeg afvide at jeg skal bruge
kerberos, prøver jeg med kan libraries ikke findes (og jeg skal installere 8
deps, hvor det første af dem også kræver 7-8 deps, så jeg vil evt. undgå
kerberos)

Jeg kompiler med følgende parametre:

'./configure'
'--with-mysql=$mysql_dir' \
'--with-apxs=/usr/local/bin/apxs' \
'--enable-trans-sid' \
'--with-gd=/usr' \
'--enable-gd-native-ttf' \
'--with-zlib-dir' \
'--with-png-dir' \
'--enable-gd-imgstrttf' \
'--enable-ftp' \
'--with-freetype-dir=$freetype_dir' \
'--enable-exif' \
'--with-regex=$regex_type' \
'--with-ttf' \
'--with-jpeg-dir' \
'--enable-track-vars' \
'--with-xml' \
'--enable-magic-quotes' \
'--enable-safe-mode' \
'--with-config-file-path=$config_file' \
'--with-gettext' \
'--with-dom' \
'--with-imap'

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 15-04-04 12:22

Kim Emax wrote:
> Hej
>
> Hvad gør sub og hvilke andre parametre af nedenstående kræver at man
> kompilerer med sub?

Den bruges til autentificering, så man ikke sender brugernavn/password i
plaintext.

> Jeg kompiler med følgende parametre:
> '--with-imap'

Såvidt jeg ved er det imap der kan bruge kerberos-autentificering til at
logge ind med...

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Kim Emax

Dato : 15-04-04 14:16

In the news:c5lr91$305p6$1@ID-179598.news.uni-berlin.de,
Nezar Nielsen <tumpen@fez.dk> wrote:

> Den bruges til autentificering, så man ikke sender
> brugernavn/password i plaintext.

> Såvidt jeg ved er det imap der kan bruge kerberos-autentificering til
> at logge ind med...

Takker, så ved jeg at der ikke er nogen vej udenom