Artikel system!!!!!!
Fra : Daniel Skov Jensen

Dato : 07-04-04 13:20

Jeg Kunne godt tænke mig et artikel system på min webside men er
ikke specielt god til at lave php så er der nogle der har noget
læggene som man kunne få???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Olesen

Dato : 07-04-04 13:25

Daniel Skov Jensen wrote:

> Jeg Kunne godt tænke mig et artikel system på min webside men er
> ikke specielt god til at lave php så er der nogle der har noget
> læggene som man kunne få?

Gruppen er hjælp til selvhjælp, så man skal selv lave noget for at få
noget :)

Du kan dog kigge på WordPress, som er en open source blog, som er let at
sætte op. Det kræver dog lidt kendskab til PHP.

> ??

Dem fik jeg ikke brug for :D

--
Lars Olesen
Kan det gøres bedre? Struktur, navigation og brugervenlighed!

Fra : Daniel Skov Jensen

Dato : 07-04-04 14:16

> Du kan dog kigge på WordPress, som er en open source blog, som er let at
> sætte op. Det kræver dog lidt kendskab til PHP.

Hvad hedder den side hvor man kan finde det??

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 07-04-04 14:26

Daniel Skov Jensen <webmaster@n-times.postby.dk> wrote in

> Hvad hedder den side hvor man kan finde det??

Hvis du føler dig heldig kan du prøve at gå til:

<http://www.google.dk/>

Skrive "Wordpress" i søgeboksen og klikke på "Jeg føler mig heldig" - men
selvfølgelig *kun* hvis du føler dig heldig.

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Jonas Voss

Dato : 07-04-04 14:26

<http://wordpress.org/>

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: UBNC (user brain not connected)

Fra : Lars Olesen

Dato : 07-04-04 14:37

Daniel Skov Jensen wrote:

> Subject: Artikel system
> !!!!!!

Jeg har ikke brug for alle de udråbstegn i subject :D

> Hvad hedder den side hvor man kan finde det?

Har du spurgt Google?

<http://www.google.com?q=wordpress>

Her finder jeg ud af, at systemet ligger på:

<http://www.wordpress.org/>

Jeg leder måske også på:

<http://www.google.dk/search?q=article+system+php+tutorial>

Måske finder jeg noget, så jeg selv kan udvikle mit system, men jeg vil
dog anbefale, at du bruger et open source system, som du sætter op, fx
WordPress.

>?

Den fik jeg ikke brug for. Spar lidt på tegnsætningen :)

Fra : Crusader

Dato : 09-04-04 17:58

Lars Olesen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
>
> Måske finder jeg noget, så jeg selv kan udvikle mit system, men jeg vil
> dog anbefale, at du bruger et open source system, som du sætter op, fx

Personligt brugger jeg cutenews, da jeg ikke kender meget til MySQL (vil gerne
lære det, så hvis i har nogle links til nogle "lette" tutorials, s bare kom med
dem). Den gemmer alle sine oplysninger i txt filer. Desuden kan man ændre alt
mht. udseende og sådan. www.cutephp.com