notepad problem
Fra : Brodlos

Dato : 27-04-04 17:43

Der er opstået et frygteligt irriterende problem på min computer - igen
(sidste gang endte det med formattering)

Når jeg arbejder på mine hjemmesider og højreklikker og vælger view source
(vis kilde) retter i html koden og vælger gem, så bliver min html fil gemt i
en eller anden temp mappe, og filnavnet bliver lavet om til stien + [1] i
stedet for at overskrive den html fil jeg lige har åbnet.

Det vil altså sige at hver eneste gang jeg åbner en fil i notepad bliver jeg
nødt til at vælge sti og navn - højst irriterende.

Hvorfor sker dette?

Jeg har windows xp pro uk, og system restore fungerer af en eller anden
grund ikke.

mvh MB

http://dvd.brødløs.dk

Hvis din browser ikke understøtter æ,ø, og å, brug i stedet
http://on.to/brodlos

Fra : Leonard

Dato : 27-04-04 18:26

"Brodlos" <software@hardware.dk> wrote:

>Jeg har windows xp pro uk, og system restore fungerer af en eller anden
>grund ikke.

Find en relevant windowsgruppe at spørge i, det har intet med html at
gøre.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : from south

Dato : 27-04-04 19:08

Hej Brodlos.
"Brodlos" <software@hardware.dk> skrev i en meddelelse
> Der er opstået et frygteligt irriterende problem på min computer -
igen
> (sidste gang endte det med formattering)

[snip en hel masse]

Når du retter din hjemmeside, gør det lokalt, upload din side. Hvis du
højreklikker og retter, så er det jo på netet, og det kan du ikke,
derfor står der altid [1] bagefter, sådan er det bare. Mvh Knud

Fra : Brodlos

Dato : 27-04-04 19:30

> Når du retter din hjemmeside, gør det lokalt, upload din side. Hvis du
> højreklikker og retter, så er det jo på netet, og det kan du ikke,
> derfor står der altid [1] bagefter, sådan er det bare. Mvh Knud

Det er det som er problemet, - jeg højreklikker og retter lokalt, men
notepad "tror" åbenbart at jeg redigerer i en kode fra nettet.

Fra : from south

Dato : 27-04-04 19:57

> [...]
>
> mvh MB
>
> http://dvd.brødløs.dk
>
> Hvis din browser ikke understøtter æ,ø, og å, brug i stedet

Du bør tage et par timer på http://www.hjemmesideskolen.dk vend så
tilbage. Mvh Knud

Fra : Per Rasmussen

Dato : 28-04-04 00:08

Brodlos wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Det er det som er problemet, - jeg højreklikker og retter lokalt, men
> notepad "tror" åbenbart at jeg redigerer i en kode fra nettet.
>
> mvh MB
>
> http://dvd.brødløs.dk

Hvad er egentlig formålet med at skrive det samme spørgsmål i flere
grupper.
Jeg har også svaret dig i den anden gruppe.
Alle sider som du henter ind i en browser ligger i en temp mappe, og det er
da naturligvis galskab at begynde at rette i dem, for det ændrer ikke noget
i originaludgaven.
Derudover se mit svar i den anden gruppe

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne