Http link, som bagrund
Fra : mark

Dato : 25-04-04 11:50

Jaa ved ik lige hvorn man skla forklare dette...
men prøver såå godt jeg kan...

jeg har min HP, som er lavet mest i html...
så+å lidt andre tags.

jeg tænkte på om det var muligt, at lave en kasse,
hvor man kan sætte et link ind fra en HP som såå skal vises,
i kassen på HP'en...
det er en Statistik fra en hjemmeside,
som jeg vil have vidst i en table, så alle kan se den.
den skal jo såå opdatere hver gang folk går ind på min HP,
der hvor tablen med Statistlken...

hvordan gør man det

MVH MARK...
Håber på nogle svar jeg kan bruge til noget...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-04-04 16:52

mark wrote:
> jeg tænkte på om det var muligt, at lave en kasse,
> hvor man kan sætte et link ind fra en HP som såå skal vises,
> [...]

Det allerørste, du skal gøre, er at indhente tilladelse til at inkludere
denne statistik på din hjemmeside. Ellers kan du risiker at få ørerne
alvoligt i klemme.

Henvend dig til ejeren af den side, du ønsker at lægge ind i din 'kasse'.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : mark

Dato : 26-04-04 01:20

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> alvoligt i klemme.
>
> Henvend dig til ejeren af den side, du ønsker at lægge ind i din 'kasse'.

hmm det er min egen Statistik på en bruger profil,
som jeg vil have alle skal kunne se på forsiden af min HP såå de er fri for
at klikke sig videre ind...

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-04-04 14:51

mark wrote:

> hmm det er min egen Statistik på en bruger profil,
> som jeg vil have alle skal kunne se på forsiden af min HP såå de er
> fri for at klikke sig videre ind...

Så skulle tilladelsen vist være i orden

Du opretter en iframe, som du indlæser statistikken i:

<iframe id="statistik" style="width:500px; height:280px"
src="din-statisktik.htm"><p>Statistik ville være vist her, hvis din browser
understøttede iframe</p></iframe>

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin