IE7 virker ikke på nettet
Fra : Lobais

Dato : 15-04-04 19:57

Jeg arbejder lidt med IE7 (http://dean.edwards.name/IE7/).
Det virker perfekt på min computer. Både png transparenthed,
"pure css menu's" osv.
Problemet kommer når jeg uploader filerne med mit ftp program.
Jeg uploader hele mappen, så jeg tror ikke der mangler nogen
filer. Pludselig virker det overhoved ikke, og jeg fatter ikke
hvorfor...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-04-04 21:35

Lobais escribió / skrev

> Pludselig virker det overhoved ikke, og jeg fatter ikke
> hvorfor...

URL?

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : svenning[

Dato : 17-04-04 20:47

Lobais wrote:

> [...]
> Jeg uploader hele mappen, så jeg tror ikke der mangler nogen
> filer. Pludselig virker det overhoved ikke, og jeg fatter ikke

Har du prøvet at bruge en anden browser?
For at se om det er denne IE7 eller ej der er problemet...
Ellers post din URL og lad os andre se om det dur hos os

--
Mvh.
Svenning Krogager

dft-lærling ved xtracon - din profesionelle konsulent

Fra : Lobais

Dato : 19-04-04 17:20

Sat, 17 Apr 2004 21:46:39 +0200. skrev svenning[:

> Har du prøvet at bruge en anden browser?
Hvad mener du?

> For at se om det er denne IE7 eller ej der er problemet...
> Ellers post din URL og lad os andre se om det dur hos os
http://weib.dk/IE7/

Når jeg åbner siderne med IE6 på min egen computer virker det perfekt.
Om jeg fatter hvorfor det så ikke gør det når man uploader alle filerne?...

--
Thomas
- "Videnskab uden religion er lam,

Fra : Henny

Dato : 19-04-04 20:57

"Lobais" <thomas@ahle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Thomas
> - "Videnskab uden religion er lam,
> religion uden videnskab er blind." - Albert Einstein

"Siden kan ikke vises".

Hvad hedder din startside? De fleste servere kræver, at første side hedder
index.htm, index.html, default.htm eller default.html.

Mvh.

Henny

Fra : Lobais

Dato : 20-04-04 17:05

Mon, 19 Apr 2004 21:56:35 +0200. skrev Henny:
> "Siden kan ikke vises".

Det kan være din browser kræver www foran?
prøv eventuelt: http://www.weib.dk/IE7/index.html

Fra : Henny

Dato : 20-04-04 19:45

> Det kan være din browser kræver www foran?
> prøv eventuelt: http://www.weib.dk/IE7/index.html

Nej, det var ikke det - det har måske været noget med "sofanet". Senere
samme aften kunne jeg godt komme ind på siden. Men nu undrer jeg mig så
lidt: Hvad er det, der ikke virker efter din hensigt?

Mvh.

Henny

Fra : Lobais

Dato : 21-04-04 17:12

Tue, 20 Apr 2004 20:45:13 +0200. skrev Henny:
> Hvad er det, der ikke virker efter din hensigt?

Jo ser du, da jeg gik ind på http://dean.edwards.name/download/ og
downloadede IE7-full.zip, unzippede den på mit skrivebord og åbnede
index.html filen, skete det fantastiske (Det filen var lavet til).
Pludselig forstod IE5 og 6 ting som transparente png'er, first-child,
hover på alt osv. osv.
Virkede faktisk præcist som på
http://dean.edwards.name/IE7/compatibility/

men så da jeg lagde alle filerne ud på nettet, stoppede det hele
pludselig med at virke. Pludselig blev IE lige så "dum" som den plejer.
Normalt ville jeg ikke tro der var forskel på om en fil lå lokalt eller
på et webhotel et sted.

Det er det jeg ikke forstår.