Link hovers??
Fra : Camilla Hovgaard

Dato : 15-04-04 07:53

Haii allesammen!
Håber der en der vil hjælpe mig.....

Jeg har set, at når man kører pilen hen over et link, så kommer
enten en ramme om linket, teksten bliver større eller dobbelt,
eller linket ændrer farve...

Hvordan får man den til at få en "ramme" om linket?? Altså, en
streg under og over linket når man fører pilen hen over det?
Jeg har nemlig en hjemmeside på webbyen.dk, og vil meget gerne
gøre den bedre;) Kig ind hvis i vil, den handler om heste...
www.rytternes-verden.webbyen.dk

Jeg er helt ny her på html.dk, men håber der en (eller måske
flere?) der ved hvad jeg snakker om....Det ville være rart med
lidt hjælp;)

)<nuz Camilla

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-04-04 08:37

Camilla Hovgaard skrev:

>Hvordan får man den til at få en "ramme" om linket?

Læs denne her tutorial. Den er ret god:

   http://www.html.dk/tutorials/css/

Under Links kan du finde det du søger.

>Jeg er helt ny her på html.dk

Vær opmærksom på at du skriver til en offentlig debatgruppe.
Html.dk er blot ét sted der er adgang til den.

--
Bertel