kan ik uplode
Fra : Ingrid

Dato : 13-04-04 18:32

Hejsa
Jeg vil uplode en side med web writer, de rigtige oplysninger
er givet , men den kan ikke få forbindelse, er det ikke noget med der skal
ligge en bin og en dev mappe, og i så fald hvordan får jeg den .

Hilsen Svend

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-04 20:34

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg vil uplode en side med web writer, de rigtige oplysninger
>er givet , men den kan ikke få forbindelse, er det ikke noget med der skal
>ligge en bin og en dev mappe, og i så fald hvordan får jeg den .

Ikke nødvendigvis, det afhænger af, hvordan det er sat op på
serveren.

Ud fra det du skriver, så er det meget svært at hjælpe.

Hvor prøver du at uploade til?

Kommer der en fejlmeddelelse?

Ved ikke om det har nogen betydning, men er det en gratisversion,
så står der på http://webwriter.dk :

»Overførsel til Internet (ftp), er begrænset i gratisversionen.«

Kig evt. på http://webwriter.dk/tips-faq.htm under »overførsel
til internet«

Spørgsmålet har ikke rigtig noget medwebdesign.html at gøre
(selvom du bruger en htmleditor til at uploade med), så der er
sat fut til news:dk.edb.internet, som er et mere relevant sted
til spørgsmålet.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-04-04 20:50

Ingrid skrev:

> Jeg vil uplode en side med web writer, de rigtige oplysninger
> er givet , men den kan ikke få forbindelse,

Hvor vil du oploade siden til? (hvilket webhotel har du?)

Har du fulgt vejledningen fra webhotellet (evt. internetudbyderen,
hvis det er hjemmesideplads hos din internetudbyder).

> er det ikke noget med der skal ligge en bin og en dev mappe,

Ikke nødvendigvis - men muligvis hos din udbyder.
--
Jens Gyldenkærne Clausen