Udskrift af celle
Fra : Jan F

Dato : 11-04-04 15:54

Min hjemmeside består af 3 lodrette kolonner i en tabel, der fylder
ca. 60% af skærmbredden.
Hvis jeg nu vil indsætte en funktion (tekst/knap), der kun udskriver
indholdet i netop den celle, der indeholder teksten/funktionen,
hvordan gør jeg så det?

Mvh Jan

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-04-04 20:18

Jan F <75851585@tuknet.dk> skrev:

> Hvis jeg nu vil indsætte en funktion (tekst/knap), der kun udskriver
> indholdet i netop den celle, der indeholder teksten/funktionen,

Du kan tænde og slukke for det indhold i din celle der kan vises,
det kan gøres med display:none; - det kan du også gøre i
udskriftsituationen - se http://html-faq.dk/2012.asp for nærmere
detaljer.

I http://html-faq.dk/2006.asp?xstyle=tabelstyle9.css har jeg slukket
for 2 af cellerne.