Meny hjelp
Fra : Einar Langøen

Dato : 08-04-04 10:28

Heisan alle sammen.
Jeg har laget en rollover meny på siden min med hjelp av html og css.
Problemet er at jeg har brukt alt for mange tabeller.
Er det mulig å lage en tilsvarende meny UTEN bruk av tabeller?

HÃ¥per noen kan hjelpe.

/Einar Langøen
www.weblinks.no

Fra : Einar Langøen

Dato : 08-04-04 10:29

Og menyen ligger på denne siden
www.weblinks.no

www.weblinks.no

Fra : John

Dato : 08-04-04 11:13

Einar Langen <theking@broadpark.no> skrev bla:
> [...]
> Problemet er at jeg har brukt alt for mange tabeller.
> Er det mulig å lage en tilsvarende meny UTEN bruk av tabeller?

Måske her
http://www.webdesign101.dk/xhtml/css/cssmenu/index.php

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-04-04 11:38

Einar Langen <theking@broadpark.no> skrev:

> Problemet er at jeg har brukt alt for mange tabeller.
> Er det mulig å lage en tilsvarende meny UTEN bruk av tabeller?

Ja, med <li>, se
http://www.accessify.com/tools-and-wizards/list-o-matic/list-o-matic.asp

--
Allan